Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Naujasis „Omnitel“ prekinis ženklas tapatinamas su Drąsiumi Kedžiu

Ketvirtadienį telekomunikacijų bendrovei „Omnitel“ paviešinus naują purpurinės spalvos prekinį ženklą, interneto vartotojai suskubo tapatinti jį su Drąsiumi Kedžiu.
Internete plintančiame montaže ant „Omnitel“ svetainės „užklijuota“ D.Kedžio nuotrauka.
Internete plintančiame montaže ant „Omnitel“ svetainės „užklijuota“ D.Kedžio nuotrauka. / Dailywtf.lt nuotr.

Vos „Omnitel“ atnaujinus bendrovės tinklalapį, socialiniame tinkle „Facebook“ nuo pat ryto plinta pajuokų tinklaraščio Dailywtf.lt montažas, kuriame ant svetainės „užklijuota“ D.Kedžio nuotrauka.

Nuotraukos prieraše skelbiama: „Su sąlyga kad omnitelis rebrandinosi“. Skaitytojai ironizuoja, esą šie pokyčiai reiškia, kad „Omnitel“ ryšiu naudojosi ir D.Kedys.

Sąsajų su D.Kedžiu išvedė ir naujienų portalo 15min.lt skaitytojai, išreiškę nuomonę komentaruose.

„Omnitel“ viliasi, jog lietuvių požiūris į purpurinę spalvą ilgainiui pasikeis ir ramiai reaguoja į internete platinamą montažą.

„Su šia (D.Kedžio – aut. past.) istorija „TeliaSonera“ purpurinė spalva neturi nieko bendra, ji naudojama tarptautiniu mastu kaip 18-os „TeliaSonera“ grupei priklausančių telekomunikacijų bendrovių prekės ženklo dalis“, – 15min.lt komentavo „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

Purpurinį prekės ženklą nuo šiandien naudoja visos „TeliaSonera“ tinklui priklausančios telekomunikacijų kompanijos. Tai – „TeliaSonera“ idėja ir sprendimas.

„Omnitel“ ketvirtadienį išplatintame pranešime spaudai aiškinama, jog purpurinis prekės ženklas atspindi unikalios pasaulinės patirties ir atskirų šalių kompetencijos derinį bei buvimą telekomunikacijų rinkos pirmeiviais.

Anot pranešimo, naujasis ženklas išsiskiria šilta purpurine spalva, yra dinamiškas ir vienijantis, simbolizuojantis lengvai pasiekiamą prisijungimą prie atskirų šalių ir viso pasaulio ryšių – tiek atskirose „TeliaSonera“ rinkose, tiek globalinėje erdvėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos