Vos „Omnitel“ atnaujinus bendrovės tinklalapį, socialiniame tinkle „Facebook“ nuo pat ryto plinta pajuokų tinklaraščio Dailywtf.lt montažas, kuriame ant svetainės „užklijuota“ D.Kedžio nuotrauka.
Nuotraukos prieraše skelbiama: „Su sąlyga kad omnitelis rebrandinosi“. Skaitytojai ironizuoja, esą šie pokyčiai reiškia, kad „Omnitel“ ryšiu naudojosi ir D.Kedys.
Sąsajų su D.Kedžiu išvedė ir naujienų portalo 15min.lt skaitytojai, išreiškę nuomonę komentaruose.
„Omnitel“ viliasi, jog lietuvių požiūris į purpurinę spalvą ilgainiui pasikeis ir ramiai reaguoja į internete platinamą montažą.
„Su šia (D.Kedžio – aut. past.) istorija „TeliaSonera“ purpurinė spalva neturi nieko bendra, ji naudojama tarptautiniu mastu kaip 18-os „TeliaSonera“ grupei priklausančių telekomunikacijų bendrovių prekės ženklo dalis“, – 15min.lt komentavo „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.
Purpurinį prekės ženklą nuo šiandien naudoja visos „TeliaSonera“ tinklui priklausančios telekomunikacijų kompanijos. Tai – „TeliaSonera“ idėja ir sprendimas.
„Omnitel“ ketvirtadienį išplatintame pranešime spaudai aiškinama, jog purpurinis prekės ženklas atspindi unikalios pasaulinės patirties ir atskirų šalių kompetencijos derinį bei buvimą telekomunikacijų rinkos pirmeiviais.
Anot pranešimo, naujasis ženklas išsiskiria šilta purpurine spalva, yra dinamiškas ir vienijantis, simbolizuojantis lengvai pasiekiamą prisijungimą prie atskirų šalių ir viso pasaulio ryšių – tiek atskirose „TeliaSonera“ rinkose, tiek globalinėje erdvėje.