Nutukimas ir antsvoris gadina gyvenimus trims ketvirtadaliams amerikiečių

Antsvoris, panašu, kad pamažu tampa normaliu reiškiniu JAV. Daugiau negu trys ketvirtadaliai amerikiečių turi antsvorį, arba yra nutukę, praneša naujienų svetainė voanews.com, remdamasi JAV ligų kontrolės ir prevencijos centro duomenimis.
Nutukimas ir antsvoris gadina gyvenimus trims ketvirtadaliams amerikiečių
Nutukimas ir antsvoris gadina gyvenimus trims ketvirtadaliams amerikiečių / „Scanpix“/AP nuotr.

Be to, užfiksuota, kad pirmą kartą nutukusių amerikiečių skaičius viršija antsvorį turinčiųjų kiekį. 30 proc. ar daugiau nutukusio žmogaus kūno masės sudaro riebalai.

Amerikiečių problemos su antsvoriu per pastaruosius kelis dešimtmečius ypač smarkiai išaugo.

Amerikiečių problemos su antsvoriu per pastaruosius kelis dešimtmečius ypač smarkiai išaugo, o ekspertai teigia, kad dėl to yra kalti keletas veiksnių.

„Tai mažiau fiziškai judančios kartos ir nesveikos mitybos atspindys“, – sakė sveikatos organizacijos „Trust for America's Health“ direktorius Jeffrey Levis.

Daugiau negu ketvirtadalis šešių metų amžiaus ir vyresnių amerikiečių 2014 m. nebuvo fiziškai aktyvūs. Tai reiškia, kad daugiau negu 28 proc. JAV gyventojų neužsiima sportu, nevaikšto į sporto klubus ir nedaro jokių fizinių pratimų.

Fizinio aktyvumo trūkumas, taip pat didžiulės maisto porcijos, mažas sveiko maisto pasirinkimas, nepakankamas miego kiekis ir genetiniai veiksmai lemia nutukimą arba antsvorį.

Naujausi duomenys atskleidė, kad 2013 m. dėl nutukimo epidemijos šalis prarado beveik 69 mlrd. dolerių.

Daugiausiai nutukusių suaugusiųjų gyvena Misisipės, Vakarų Virdžinijos, Arkanzaso, Tenesio ir Kentukio valstijose. Mažiausiai šia problemą turinčių žmonių yra Kalifornijoje, Jutoje, Masačusetse, Kolumbijos apygardoje, Havajuose ir Kolorade.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis