„Anksčiau skristi tekdavo dažniau, nes aktyviai dalyvaudavau tarptautiniuose renginiuose, konferencijose. Dabar oro uostuose būnu kur kas rečiau. Tačiau skrydžio baimės neturiu“, – tikino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos kapitono konsultantu dirbantis Evaldas Zacharevičius, buvęs Saugios laivybos administracijos vadovas.
Antradienį Klaipėdos jūrų uosto darbuotojai išbandė savo kolegų Palangos oro uoste darbą. Tokia akcija Lietuvos oro uostuose rengiama jau ne pirmą kartą: du kartus per metus uostų vadovai nusileidžia iš savo kabinetų ir dirba keleivių patikros vietose.
Palangos oro uosto vadovas Marius Gelžinis pusdienį registravo į Kopenhagą ir Oslą Kalėdų sutikti skrendančių keleivių bagažus.
Pirmą kartą padirbėti Palangos oro uoste atvyko ir kolegos iš Klaipėdos. Čia antradienį dėl stipraus vėjo ribojama laivyba.
„Važiuodami abejojome, ar tokiu oru gali skristi lėktuvai. Pasirodo, su laivyba sudėtingiau, nei skrydžiais“, – teigė Klaipėdos jūrų uosto rinkodaros skyriaus vadovė Kristina Gontier. Jai su kolegomis teko tikrinti, ar keleiviai nebandys įsinešti į lėktuvą draudžiamų daiktų.
Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2014 metus jie aptarnavo 3,8 milijono keleivių. Šiuo metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų reguliariai skraido 55 kryptimis į 44 miestus Europoje ir už jos ribų, o šalies pasiekiamumą dar labiau didina daugiau nei 6 užsakomųjų skrydžių bendrovės.