Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasiuntė į kitą pusę

Remiantis paskutinių tyrimų duomenimis, navigacinėmis sistemomis vairuojant besinaudojantys britai ne visuomet pasiekia savo kelionės tikslą, rašo „The Daily Mail“.
Važiavimo kryptis
Važiavimo kryptis / Photos.com nuotr.

Beveik trečdalis britų, pasitikinčių navigacinėmis sistemomis savo automobiliuose, galiausiai turėjo imtis paprasto žemėlapio, kad galiausiai surastų ne tik kelionės tikslą, bet ir savo buvimo vietą.

Dar 22 proc. britų pripažįsta, kad juos itin blaško nuolat mirgantis ekranas ir nuolatiniai kiekvieno posūkio nurodymai, o ne bendras kelionės žemėlapis iškart.

Navigacinių sistemų kūrėjai pripažįsta, kad jų kūriniai nėra tobuli, todėl visuomet rekomenduoja vairuotojams su savimi vežiotis ir įprastinį kelių žemėlapį.

Taigi, iš apklaustų 7380 britų, 40 proc. jų naudojosi navigacinėmis sistemomis. Tačiau mažiau nei pusė jų tikino esantys patenkinti prietaisų veikimu, o 55 proc. jų tvirtina, kad vienaip ar kitaip prietaisai juos erzina ir blaško.

Tačiau vienos iš kompanijų, kuriančių navigacines sistemas atstovas tikina, kad vairuotojai pirmiausia turi pasitikėti savo intuicija ir tuo, ką mato priešais save, o ne tuo, kas jiems sakoma.

„Jūs vairuojate automobilį, o ne navigacinę sistemą, todėl pirmiausia dėmesį turite skirti keliui, o ne tam, ką girdite“, – neabejoja Edmundas Kingas.

Jis įsitikinęs, kad tik tokiu būdu pavyks išvengti tokių incidentų kaip keletas anksčiau užfiksuotų. Pernai net keletas vairuotojų įvažiavo į upę tik todėl, kad navigacinė sistema juos ten nukreipė.

„Jei kelias neatrodo tinkamas, nesinaudokite juo“, – kalbėjo E.Kingas.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos