Žiūrovai galėjo pasigrožėti ne tik garsiais kūriniais, bet ir apnuogintais manekenių kūnais. Trys ilgakojės gražuolės atkeliavo į muziejų vilkėdamos lietpalčius, tačiau vaikštinėdamos tarp garsiųjų kūrinių juos staiga nusimetė ir liko tik su įspūdingais aukštakulniais ir „Etam“ kompanijos apatiniais.
Likusios pusnuogės gražuolės pasileido bėgti per muziejų, kol jų nepagavo apsaugos darbuotojai. Šios akcijos vaizdo siužetas tapo netradicine kompanijos „Etam“ reklama, tačiau ji susilaukė ne tik muziejaus lankytojų aikčiojimų, bet ir muziejaus vadovybės pasipiktinimo. Šios įstaigos direktorius teigė, kad advokatai pateikė oficialų skundą tokią akciją suorganizavusiai kompanijai.
„Aš esu atsakinga už filmavimus ir tokiems vaizdams niekada nebūčiau pritarusi. Tai neįsivaizduojama“, – sakė už muziejaus viešuosius ryšius atsakinga Amelie Hardivillier.
Muziejaus direktorius pareikalavo, kad kompanija pašalintų vaizdo įrašą su pusnuogėmis merginomis iš savo tinklalapio. Tačiau jis greitai išplito visame internete.
Tai ne pirmas kartas, kai „Etam“ pasiunčia apatinio trikotažo modelius į garsius Paryžiaus objektus. Anksčiau modeliai, vilkintys tik apatiniu trikotažu, čiuožinėjo Eiffelio bokšto čiuožykloje ir ėjo pro patikrinimo postus Charleso de Gaulle`o oro uoste.