Prancūzų žurnalas paskyrė vyriausiuoju redaktoriumi pranašą Mahometą

Prancūzų humoristinis žurnalas „Charlie Hebdo“ paskelbė, kad jo naujojo numerio vyriausiuoju redaktoriumi tapo pranašas Mahometas.
„Charlie Hebdo“ vienam numeriui virto „Charia Hebdo“.
„Charlie Hebdo“ vienam numeriui virto „Charia Hebdo“. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Charlie Hebdo“ taip pat nusprendė laikinai pakeisti pavadinimą į „Charia Hedbo“ – tai buvo pareikšta po to, kai naujoji Libijos valdžia paskelbė, kad šalis gyvens pagal šariato įstatymus.

Pranašas Mahometas tapo vyriausiu redaktoriumi žurnalo numeryje, kuriame aprašoma islamo atgimimo partijos („Ennahda“) pergalė rinkimuose Tunise. Pasak „BBC News“, žurnalo redakcija pareiškė paprašiusi pranašo redaguoti numerį ir tas sutiko. Tiesa, internetiniame leidinyje darbuotojų sąraše jo pavardės nėra.

Laukiama, kad numeryje atsiras pranašo skiltis. Be to, „Charlie Hebdo“ išleis specialų priedą moterims – „Madam Charia“.

„Charlie Hebdo“ ne pirmą kartą naudoja pranašą Mahometą, kad atkreiptų į leidinį dėmesį. 2007 metais  žurnalas išspausdino tris pranašo karikatūras. Iš karto po to Prancūzijos Islamo organizacijų sąjunga ir Paryžiaus didžioji mečetė pateikė ieškinį „Charlie Hebdo“, kaltindama žurnalą „tyčia puolant“ musulmoniškas vertybes. Ieškinys buvo atmestas.

Musulmonai pradėjo aktyvią kovą prieš pranašo Mahometo atvaizdo ir vardo naudojimą po to, kai danų laikraštis „Jyllands-Poste“ paskelbė 12 pranašo karikatūrų. Po to, kai karikatūros papuolė į internetą, musulmonų pasaulyje kilo protesto akcijos. Be to, buvo pasikėsinta į piešinių autorių Kurtą Westergaardą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis