Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prieš 28 metus nužudytas „The Beatles“ lyderis Lennonas pasirodė televizijos reklamoje

Legendinis britų roko grupės „The Beatles“ lyderis Johnas Lennonas pasirodė labdaringoje televizijos reklamoje praėjus 28 metams po savo mirties.
„The Beatles“
„The Beatles“ / „Scanpix“ nuotr.

Pasitelkus skaitmenines technologijas, dainininkas paragino JAV gyventojus palaikyti kampaniją „Kiekvienam vaikui – po nešiojamąjį kompiuterį“ (One Laptop per Child), kuri dalija patvarius saulės energija maitinamus nešiojamuosius kompiuterius XO neturtingiausių šalių vaikams.

„Įsivaizduokit, kad nutiktų, jeigu kiekvienas vaikas, kad ir kuriame pasaulio kampelyje gyventų, galėtų pasinaudoti milžiniškais žinių ištekliais. Jiems atsivertų galimybė mokytis, svajoti ir pasiekti viską, ko trokšta“, – skelbė kompiuteriu sukurtas J.Lennono atvaizdas ir balsas.

„Mėginau tai atlikti kurdamas muziką, tačiau dabar galite tai įgyvendinti visiškai kitokiu būdu. Suteikite vaikui nešiojamąjį kompiuterį ir pakeiskite pasaulį labiau, nei galit įsivaizduoti“, – sako muzikantas reklamoje, įkvėptoje vienos iš jo žinomiausių dainų – 1971 metais sukurtos „Imagine“.

J.Lennonas buvo nušautas 1980 metų gruodžio 8 dieną, kai su savo žmona Yoko Ono atvažiavo prie savo namų Manhatane.

Dainininko našlė pritarė naujajai reklamai, kuri pirmąkart buvo parodyta ketvirtadienį per įprastas ir kabelines televizijas, skyrusias labdarai savo reklamos laiką. Šis vaizdo įrašas taip pat prieinamas internete adresu www.youtube.com/olpc.

2005 metais įkurtas labdaros fondas „One Laptop per Child“ yra Masačusetso technologijų instituto projektas. Praėjusių metų pabaigoje pradėtų gaminti XO nešiojamųjų kompiuterių savikaina nesiekia 200 dolerių (495 litų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos