„Tai bus pirmas kartas, kai Lietuvoje organizuojama tokio pobūdžio akcija. Internetinės prekybos pasaulyje tai nėra naujovė. Šiemet vasarą „Amazon“ organizuota „Prime day“ truko 30 valandų ir buvo paskelbta visų laikų rekordinių pardavimų diena „Amazon“ istorijoje. Kinijos elektroninės komercijos gigantė „Ali Express“ turi per vienišių dieną organizuojamą pardavimų festivalį, kuris vyksta Lapkričio 11 d. (11.11)“, – sako Dainius Liulys, „Pigu.lt“ vadovas.
„Amazon“ akcijos metu lojalumo programos nariams siūlomos ypatingos nuolaidos. Tikslių pardavimų apimčių neskelbianti JAV bendrovė išduoda, jog vien populiariausios šių metų akcijos prekės („Amazon“ sukurtos produktų linijos „Echo“ produktas, kuris skirtas balsu valdyti muziką, išmaniuosius įrenginius ar net atsiliepti telefonu namuose) buvo parduodama tūkstančiais per vieną minutę. Žaislų per šią dieną parduota virš 3 milijonų vienetų.
O štai „Ali Express“ organizuojama 11.11 akcija yra didžiausia nuolaidų diena, kurios metu 2016 m buvo parduota prekių už 17.73 mlrd. dolerių arba vidutiniškai kone po 1 milijoną eurų per minutę. Sėkminga pasaulinė praktika tik patvirtina, kad žmonės laukia tokių akcijų, todėl didžiausia internetinės prekybos grupė Baltijos šalyse, valdanti Pigu.lt ir internetines parduotuves Latvijoje bei Estijoje, artėjant rugsėjo 1 d. nusprendė surengti tokią akciją ir mūsų regione.
„Prie šios, pirmą sykį organizuojamos akcijos prisijungia per 40 klientų pamėgtų pasaulinių prekių ženklų, tad neįtikėtinų pasiūlymų turėsime kiekvienam ir, skirtingai nei „Amazon“, mes šiais pasiūlymais leisime pasinaudoti ne tik lojalumo programos nariams (VIP nariams), bet visiems, kurie šiomis dienomis naudosis ne tik specialiomis kainomis, bet ir nemokamo pristatymo, bei lizingo akcijomis. Tai puiki proga sutaupyti besiruošiant mokyklai ar studijoms, kurios prasideda jau už kelių savaičių“, – sako D. Liulys.
Pasak jo, šia akcija pirmiausia siekiama prisidėti prie pasiruošimo rudeniui: mokyklai, studijoms, darbui. Praėjusią savaitę „Pigu.lt“ jau pristatė stilingus ir sveikatai draugiškus mokyklinio amžiaus vaikų kambarių interjero pavyzdžius. Daugelį mokyklai ir vaikų turinčioms šeimoms aktualių prekių specialia kaina bus galima įsigyti ir VIP dienose.
Šios akcijos metu specialios kainos bus taikomos tokiems prekių ženklams kaip „Samsung“, „Asus“, „Lego“, „Pampers“, „Vileda“, „Puma“, „New Balance“, „Karcher“,„Dolce Gusto“, „L‘oreal“, „Philips“, „Whirlpool“, „Electrolux“ ir daugeliui kitų. Pigiau bus galima įsigyti baldų, mobilių telefonų, kompiuterių, namų technikos, avalynės ir žaislų, kosmetikos ir kvepalų, sporto, santechnikos bei remonto prekių. Vyks ir specialūs sezono išpardavimai, kuriuose bus siūloma prekių, parduodamų net „į minusą“.
„Pigu.lt“ planuose – VIP dienas padaryti tradicine, tik Baltijos šalims skirta masine akcija, organizuojama kasmet.
Apie Pigu grupę:
„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2016 m. apyvarta sudarė 72 mln. Eur, o 2017 planuojama priartėti prie 100 mln. Eur apyvartos.