Norintiems taip papramogauti reikės įsispirti į specialią įrenginio avalynę, ant kurios padų pritvirtinti galingi (maždaug 100 AG) reaktyviniai vandens „galios agregatai“ – būtent jie ir kelia žmogų į orą. Valdyti variklių galią, atlikti manevrus ore, ant vandens ir po vandeniu galima vairalazdėmis, iš kurių taip pat švirkščiamos vandens srovės (gerokai menkesnės).
Tokios pat paskirties, tik kiek kitokios techninės konstrukcijos žaisliuką „Jetlev“ šių metų pradžioje pristatė kanadiečių išradėjas Raymondas Li. Svarbiausias skirtumas tarp šių vandens atrakcionų (neskaitant jų vilkėjimo būdo) – „Flyboard“ reaktyvine skraidykle galima nerti į vandenį ir išnerti į 10 metrų aukštį.
Kitas, ko gero, ne mažiau aktualus skirtumas – jų kainos. Jei „Jetlev“ kaina siekia kosmines aukštumas (60 tūkst. svarų arba maždaug 240 tūkst. litų), tai bazinis „Flyboard“ kainuoja keliagubai pigiau – 4,2 tūkst. svarų (apie 9 tūkst. litų).
Abiejų įrenginių veikimo principas toks pat: į orą reaktyvinės kuprinės pilotą kelia vandens srautai. Vanduo siurbiamas iš telkinio stora, prie vandens motociklo prijungta žarna ir iššvirkščiamas su didele jėga atgal į ežerą.
Skraidyklės konstruktorius F.Zapata sugeba ne tik nardyti kaip delfinas, bet ir verstis ore kūlversčiais. Gal ne taip gracingai, kaip gimusieji vandens stichijoje, tačiau išties smagiai.
Siūlome pasižiūrėti vaizdo įrašą: