Todėl tai, kad tekstas apie sunkiausią darbą pasaulyje net keletą dienų portale laikėsi tarp skaitomiausių, nelabai stebina.
Reklamos kūrėjai jau senai pastebėjo, kad motinystės, motiniškumo tema yra tas „kabliukas“, kuris paliečia ir pažadina tokią stiprią emociją, jog būtų keista nesusieti jos su tam tikru prekės ženklu ar gaminiu.
Prieš kelis metus tarptautiniame Kanų liūtų festivalyje apdovanojimą gavo ir milijonus sugraudino motinos vaidmenį vaikų pasiekimuose atskleidžianti P&G reklama „Ačiū mama“
2014 metų žiemos olimpinėms žaidynėms skirtas P&G reklamos variantas
Be abejo, „mama viska žino“ taip pat gali būti perteikta ir su šypsena, kaip kad padaryta Calvo reklamoje
O čia "Old Spice" humoro dozė
O jei savo mamos neteko pažinti? Šis siaubingas patyrimas taip pat atrado vietą reklamos industrijoje