Šuns-voro populiarumas: su 114 mln. peržiūrų tapo žiūrimiausiu šiemet „YouTube“ įrašu

„YouTube“ paskelbė sąrašą vaizdo įrašų, kuriuos 2014 metais pažiūrėjo daugiausia žmonių. Jo viršūnėje puikuojasi, kaip praneša gazeta.pl, lenko Sylwestro Wardęgos sukurtas filmas apie šunį-vorą, kuris gąsdino žmones Varšuvos gatvėse. Rugsėjo pirmosiomis dienomis paskelbtas įrašas pasižiūrėtas jau per 114 mln. kartų.
Šuo, aprengtas voro kostiumu
Šuo, aprengtas voro kostiumu / Stop kadras
Temos: 1 YouTube

Kasmet skelbiamame sąraše lenkas aukščiausią vietą užėmė pirmą kartą, tad S.Wardęga keliaus atsiimti jam skirto apdovanojimo. Ir tai vos trečias kartas, kai populiauriausiu tapo ne JAV sukurtas filmas.

VIDEO: Mutant Giant Spider Dog (SA Wardega)

Keisčiausia, kad pačioje Lenkijoje šuo-voras nusileido apie narkotikus dainuojančiai merginai.

Pateikiame populiariausių „YouTube“ įrašų penketuką:

1. Mutant Giant Spider Dog (SA Wardęga)

2. Nike Football: Winner Stays. ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta & more

3. FIRST KISS

4. The Voice IT | Serie 2 | Blind 2 | Suor Cristina Scuccia – #TEAMJ-AX

5. iPhone 6 Plus Bend Test

S.Wardęga jau yra nuskynęs laurus tokiame sąraše Lenkijoje 2013 metais, tačiau šių metų jo sėkmė su šunimi-voru yra tiesiog stulbinanti. Filmas išleistas tik rugsėjo 4 dieną ir nuo pat pradžių pelnė didžiulį populiarumą.

Anot žinovų, šiemet yra jau treti metai iš eilės, kai populiariųjų sąrašą „YouTube“ vainikuoja ne JAV sukurtas įrašas. 2014 metais tai buvo The Fox, prieš dvejus metus – „Gangnam Style“.

Manoma, kad S.Wardęga vien už šunį-vorą galėjo uždirbti apie 400 tūkst. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų