Agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ darbas, kurio pagrindu tapo Vilniaus herbo elementai, pateko į trumpąjį sąrašą dviejose dizaino kategorijose. Tai – geriausias lietuvių šių metų pasiekimas Prancūzijos Rivjeros mieste vykusiame didžiausiame pasaulyje reklamos festivalyje.
„Lietuviai yra pakankamai rimti žmonės, o „Vilnius Comedy Fest“ buvo ta vieta, kur norėjome pasijuokti iš savęs. Nusprendėme panaudoti tai, kas daugeliui atrodo šventa ir neliečiama – šventą Kristoforą“, – BNS sakė reklamos agentūros vadovė Justina Jurevičiūtė.
Šiemet „Kanų liūtai“ sulaukė daugiau kaip 13,5 tūkst. delegatų iš maždaug 90 šalių, vertinimui pateikta per 40 tūkst. darbų. Apdovanojimus pelno mažiau nei 5 proc. darbų.
Lietuviai šiais metais pateikė 29 paraiškas, dauguma iš jų – „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Paraiškas taip pat pateikė „Milk“ ir „NEW! Creative agency“ agentūra.
„Norime užsikelti kartelę, einame ten, kur eina visas pasaulis“, – kalbėjo J.Jurevičiūtė.
Kanų liūtų kūrybiškumo festivalyje šiemet itin daug dėmesio skirta diskusijoms, kaip reklamos industriją gali pakeisti sparčiai besivystanti virtualios realybės technologija.