„Apgailėtina rinkodaros gudrybė“, – sako reklamos kritikai.
12 sekundčių trunkančioje šampūno reklamoje A.Hitleris energingai ir gestikuliuodamas rankomis sako, kad „Biomen“ šampūnas yra 100 proc. skirtas vyrams, rašo portalas dailymail.co.uk.
Žydų bendruomenės ir organizacijos reikalavo, kad Turkijos įmonė nustotų rodyti reklamą su nacių vadu, tačiau verslininkai į tai atsakė neigiamai ir tęsia reklamos kampaniją.
„Tai yra nepriimtina, kad žiaurumo įsikūnijimas A.Hitleris rodo pavyzdį, kokią prekę rinktis“, – tikina Turkijos žydų bendruomenė.
Turkija ilgai žavėjosi A.Hitleriu, kurio knyga „Mein Kampf“ 2005 metais tapo perkamiausia šalyje.
Turkijoje gyvena 18 000–20 000 žydų, iš kurių dauguma yra įsikūrę Stambule.