Į PLC „Panorama“ sugrįžta nemokami kino seansai

Ilgėjant ir šaltėjant rudens vakarams, jau trečią sezoną iš eilės į prekybos ir laisvalaikio centrą „Panorama“ sugrįžta nemokami kino vakarai. Dideliame ekrane kiekvieną ketvirtadienį čia bus rodomi nekomerciniai kino filmai. Repertuare – kino festivaliuose apdovanoti ir kino kritikų gerai vertinami įvairių šalių filmai.
Nemokamo kino seanso akimirka
Nemokamo kino seanso akimirka / PLC „Panoramos“ nuotr.
Temos: 1 „Panorama“

„Prieš trejus metus pradėta įgyvendinti nemokamų kino vakarų idėja šiandien turi visą būrį savo gerbėjų. Iki šiol kino filmų repertuarą sudarydavo kino žinovai, šiemet puoselėjame mintį mūsų žiūrovams suteikti galimybę patiems siūlyti pageidaujamų pamatyti filmų sąrašą“, – sako prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ rinkodaros vadovė Vaida Markevičiūtė.

Anot jos, jaukumą čia kuria namų aplinką primenanti salė. Žiūrovai kviečiami patogiai įsitaisyti ant specialiai pasiūtų sėdmaišių, o į kino seansą galima įsinešti užkandžių ir nealkoholinių gėrimų iš prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ veikiančių kavinių bei parduotuvių.

Išplatiname pranešime spaudai teigiama, kad naująjį nemokamų kino vakarų sezoną rugsėjo 13 d. pradės neprilygstama lyrinė Woody Allen komedija „Vidurnaktis Paryžiuje“ („Midnight in Paris“), tapusi Kanų kino festivalio numylėtine ir sužavėjusi net visko mačiusius žiūrovus.

Gero kino mylėtojai rugsėjo mėnesį taip pat turės galimybę dideliame ekrane pamatyti romantinę komediją „Meilė trunka trejus metus“ („L‘amour dure trois ans“) bei romantinę dramą „Mano liūdna meilės istorija“ („Blue Valentine“).

Kino seansai vyksta antrame prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ aukšte, šalia „Vero Cafe“ esančioje erdvėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų