Kaip teisingai pasirinkti mediją įmonės reklamai?

Šiuolaikinis nuolatos kintantis pasaulis įpareigoja nesustoti tobulėti ir keistis. Informacijos srautai pasiekė kritines ribas ir vakarykščiai sprendimai šiandieną vis sudėtingiau perduoda žinią apie parduodamas paslaugas ar gaminius. Siekiant efektyviai panaudoti reklamos biudžetą labai svarbu tinkamai pasirinkti ne tik reklamos turinį, bet ir perdavimo kanalą.
Media
Media / „Gykų“ nuotr.

Išplatiname pranešime spaudai teigiama, kad idėjų agentūra „Gykai“ kviečia jau į antrąją reklamos konferenciją „Take Me“. Šių metų tema – „Medijų tendencijos“ – apžvelgs populiariausias reklamos medijas, įvertins jų dabarties ir ateities perspektyvas bei tinkamumą skirtingoms prekių ar paslaugų grupėms.

Patirtimi dalinsis gerai žinomi verslo ir visuomenės veikėjai, o kiekvienas pranešimas bus teorinių bei praktinių žinių sintezė. Lygiagrečiai su pranešimais veiks ir kūrybinės – meninės dirbtuvės, rėmėjų įkurtos poilsio zonos, naujausias technologijas pristatinės progresyvios ir novatoriškos jaunųjų technologų kompanijos. Po įspūdžių kupinos dienos vakarėlių organizatoriai „Eventus” visus dalyvius, kauniečius bei miesto svečius maloniai kviečia pasinerti į pašėlusį vakarėlį, kupiną kokybiškos muzikos, pagardintos ypatinga programa klube „Macao“, kartu su Jazzu, Vidziu ir Mario Basanov.

Taikliai pasirinktos medijos  leis ne tik sumažinti reklamos išlaidas, bet ir greitai pasiekti tikslinę auditoriją bei atrasti savąją verslo nišą.

VIETA: Kaunas, Sporto halė.

LAIKAS: Spalio 11 dieną, 10 val.

Daugiau informacijos rasite čia.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų