Karklėje spindės visas žvaigždynas

Festivalio „Karklė Live Music Beach“ svečių skaičius auga tarsi ant mielių, o bilietai į renginį tirpsta atvirkštine progresija.
Festivalio publika
Festivalio publika / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.
Temos: 1 Karklė

Muzikiniais žanrais turtinga programa ir gausios paplūdimio pramogos turėtų užtikrinti gerus įspūdžius išties margai publikai, susirinksiančiai ant jūros kranto Žolinių savaitgalį – rugpjūčio 17–19 d.

Rimto kalibro papildymas

Pajūrio regioniniame parke, viename seniausių žvejų ir gintaro gaudytojų kaimelių trečiąkart vyksiantis festivalis dėl ribotos teritorijos galbūt neįstengs sutalpinti visų norinčiųjų tris dienas ir dvi naktis panardyti gyvos muzikos jūroje.
Pirminis „Karklė Live Music Beach“ dalyvausiančių grupių anonsas buvo prarytas godžiai tarsi masalas. Savo dalyvavimą renginyje patvirtino kultinė Rusijos grupė „Mumiy Troll“, Andrius Mamontovas, Mantas Jankavičius, „Žalvarinis“, danai  „Carpark North“, beatbox‘o padaužos iš Latvijos „PeR“.

Muzikantų sąrašas šią savaitę oficialiai papildytas visa šūsnimi žinomų vardų. Laukiamas „Karklė Live Music Beach“ svečias – Marijonas Mikutavičius, kuris savo energija kels pašėlusias rankų bangas ir svaigins ramesniais kūriniais. Skoningos elektronikos okeanas sutilps MTV Best Baltic Act laurų bei šiųmečių M.A.M.A apdovanojimų savininkų Leono Somovo ir Jazzu programoje. Originaliu skambesiu Karklės „festo“ romantikus hipnotizuos Alina Orlova, o rimu ir ritmais taškysis fenomenaliai išpopuliarėjęs Jama & W kolektyvas, ant scenos išpažįstantis nevaržomą „freestyle“.

„Keistuoliai“ į „Karklė Live Music Beach“ atkeliaus su teatralizuotu koncertu „Paskutiniai Brėmeno muzikantai“. Laikui atsparių šlagerių interpretacijas dovanos Ilona Balsytė, Aidas Giniotis, Andrius Kaniava bei kiti aktoriai, kurių draugijoje užtikrintai pražys giedrų šypsenų jūra.

Išaugo ir muzikinis „importas“

Svečių iš užsienio papildymas – suomiai „Deep Insight” ir „The Hobos“ iš Latvijos. „Deep Insight” derina šiaurietiškas melodijas su amerikietišku naujuoju roku, savotišką šiurkštumą su lengvai įsimenamais priedainiais, o gautus derinius publika bei kritikai priima su dideliu entuziazmu. Grupė yra surengusi kelis šimtus koncertų daugiau nei 20 šalių, gastroliavo Europoje su „The Rasmus”, apšildė grupes „Lostprophets”, „Further Seems Forever” ir „The 69 Eyes”. 2009 m. MTV Europos muzikos apdovanojimuose „Deep Insight” pripažinti Geriausiais Suomijos atlikėjais bei pateko į penketuką renkant Geriausią Europos atlikėją, todėl užima solidžią poziciją tarp ryškiausių Šiaurės šalių roko grupių.

Latviai „The Hobos” populiarumo viršūnes šturmavo su albumu „Numbvision“, pelniusiu Metų albumo apdovanojimą ir aplenkusiu garsųjį grupės „Brainstorm“ „Among The Suns“. Koncertiniai grupės keliai išsiplėtė iki Vokietijos, Skandinavijos ir Rusijos. „The Hobos“ – dažni svečiai ir Lietuvoje, čia turintys gausų fanų klubą, kurio atstovų Karklėje lauks proga mėgautis puikiai žinomais grupės hitais bei įvertinti naujas dainas.

Programoje – jokių atsitiktinumų

Nors muzikinis „Karklė Live Music Beach“ formatas atrodo išties margas, organizatoriai pabrėžia, kad atsitiktinumų renkantis atlikėjus ar grupes nebūna. „Kokybiška gyvai atliekama muzika yra svarbiausia, o žanrų bei stilių įvairovę diktuoja patys „festo“ dalyviai. Ant jūros kranto susirenka įvairaus amžiaus, skirtingų profesijų ir gyvenimo būdo atstovai, draugiškai bendraujantys vieni su kitais, o muzika yra tarsi viso šio stebuklingo veiksmo katalizatorius“, – kalbėjo „Karklė Live Music Beach“ organizatorių komandos flagmanas Marius Tumšys.

Festivalio tema ir šūkis šiemet hipiški: „Meilė, taika, muzika!“. Visgi ruošiantis atsipalaiduoti hipių stiliumi organizatoriai ragina nepamiršti praktiškumo: visi norintieji įsigyti bilietus perpus pigiau, turi paskubėti, nes akcija, kuri dabar galioja su „Labas“ papildymo kvitais, – pirma ir paskutinė.

Kaip ir ankstesniais metais patyrę festivalių mėgėjai nedelsia – prieš kelias savaites startavusi prekyba bilietais dabar yra pačiame įkarštyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų