Interneto konferencijoje LOGIN 2010 pranešimus skaitys įvairių sričių specialistai iš JAV, Kanados, Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Belgijos, Švedijos, Suomijos ir Lietuvos. Tarp konferencijos pranešėjų – žmonės, autoritetingų pasaulio žiniasklaidos priemonių (pvz. „The Wall Street Journal“, „Corriere della Serra“) įvertinti kaip reikšmingi savo sričių vizionieriai bei mąstytojai.
Didžiausioje Baltijos šalyse interneto konferencijoje, kurios programa vyks 3–ose „Siemens“ arenos salėse ir truks visą dieną, dalyvaujantys pranešėjai atstovaus plačiam specialybių ratui: žurnalistai, rinkodaros specialistai, programuotojai, interneto dizaineriai, e–verslo kūrėjai, menininkai, tinklaraščių ir knygų autoriai, psichologai ir kt.
Tarp LOGIN 2010 dalyvių – specialistai, kurie tarptautiniu mastu pripažinti nuomonės lyderiais bei autoritetingais savo sričių vizionieriais.
„Siekiame, kad LOGIN lankytojai suprastų, koks platus interneto įtakos spektras. Todėl šalia anktesniais metais renginyje dominavusių rinkodaros specialistų ir tinklaraštininkų šiemet išvysime kur kas įvairesnių profesijų atstovų, atspindinčių interneto plėtrą ir visa apimantį poveikį. Daugiau nei 30 labai skirtingų pranešėjų iš aštuonių šalių padės pamatyti aiškesnį interneto atnešamų pokyčių vaizdą“, – pasakoja LOGIN sumanytojas Arnoldas Rogoznyj.
Tarp LOGIN 2010 dalyvių – specialistai, kurie tarptautiniu mastu pripažinti nuomonės lyderiais bei autoritetingais savo sričių vizionieriais. Nevyriausybinės organizacijos „One Laptop per Child“ vadovas Europoje Walter De Brouwer dienraščio „The Wall Street Journal“ įvertintas kaip vienas įdomiausių mąstytojų apie ateitį, o ispanų „Corriere della Serra“ jį pavadino „verslo Vudžiu Alenu“. Šį pranešėją pristato bendrovė „Omnitel“. Kompanijos „GetJar“, kurios būstinė įsikūrusi Silicio slėnyje, vadovas Ilja Laurs įtrauktas į įtakingiausių 40–ies pasaulio asmenybių mobiliųjų technologijų srityje sąrašą (pagal portalą telecoms.com).
Dizaino evoliuciją LOGIN 2010 metu aptars savo srityje pripažinti interneto dizaineriai: kompanijos „Webgraph“ vadovas Dan Rubin, bendrovės „Scratchmedia“ įkūrėjas, dizaino mokytojas ir knygų autorius Ben Hunt, „Indigo Kids“ dizaineris Zbignev Gecis.
Žiniasklaidos transformaciją interneto eroje analizuos vienos didžiausių Skandinavijos žiniasklaidos grupių „Schibsted“ viceprezidentas Bernhard Mohr, taip pat garsus Kanados žurnalistas, buvęs vieno didžiausių šios šalies dienraščių „National Post“ redaktorius, dabar – prestižinės verslo mokyklos INSEAD dėstytojas Matthew Fraser.
Interneto rinkodaros temų į šių metų LOGIN atvyks aptarti buvęs Ričardo Bransono kompanijos „Virgin Group“ interneto rinkodaros vadovas Alex Hunter. Jį taip pat papildys lietuviai – reklamos agentūros „Love“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ verslo vystymo vadovas, tinklaraščio Dansu.lt autorius Artūras Kokoškinas ir kt.
LOGIN 2010 vyks kovo 18 d., pagrindinė konferencijos tema – ateitis. Pernai vykusioje konferencijoje LOGIN 2009 dalyvavo daugiau nei 1300 žmonių ir 25 pranešėjai, tarp jų kompanijų „Google“ bei „Apple“ atstovai. LOGIN pradidininkės – 2007 m. vykusi Lietuvos blogerių konferencija bei BLOGin 2008.