„Sužydėjęs sodas“ šokių šventėje Marijampolėje

Sekmadienį, birželio 16-ąją, Marijampolėje vyko respublikinė šokių šventė „Sodauto“, vainikavusi šių metų didįjį miesto renginį „Miesto dienos 2013“. Į „Arvi“ futbolo arenos stadioną lyg į žydintį sodą „suskrido“ du tūkstančiai šeši šimtai visų kartų šokėjų iš šalies regionų.
Aukuras
Aukuras / Marijampolės miesto savivaldybės nuotr.

Respublikinėje šokių šventėje, kurią surengė Lietuvos liaudies kultūros centras ir Marijampolės savivaldybė, dalyvavo 128 kolektyvai iš 34 savivaldybių. Gausiausios buvo Vilniaus, Panevėžio miestų, Vilkaviškio rajono kolektyvų delegacijos.

Jaudinančią, senąją lietuvių tautos pasaulėjautą perteikiančią šokių programą stebėjo ne tik marijampoliečiai, kitų miestų žmonės, bet ir užsienio svečiai, atvykę į „Miesto dienų“ šventę. Tautos būties jausena atskleista etniniais sodo – namo, bitės – žmogaus, ugnies – šeimos židinio simboliais, įprasminančiais pasaulį ir kviečiančiais neužmiršti savo šaknų svetur pasklidusius tautiečius. Tai glūdi ir šventės pavadinime – „Sodauto“. 

Šventė Marijampolėje surengta tarsi generalinė repeticija prieš kitais metais birželio 28 – liepos 6 dienomis sostinėje vyksiančią jubiliejinę Lietuvos dainų ir šokių šventę „Čia – mano namai“. Dėl šios priežasties repeticijas ir pasirodymą sekmadienio vakarą atidžiai stebėjo Liaudies kultūros centro, tautinių šokių specialistai. Jie domėjosi, kaip šokių kolektyvams pavyko jungtinė šokių programa, ką reikėtų patobulinti.

Šventės dalyviai Marijampolę užplūdo birželio 14-ąją. Svečiai įsikūrė 16-oje savivaldybės mokyklų ir jau atvykimo dieną repetavo penkiuose mokyklų stadione. Dvi dienas šventės dalyviai buvo maitinami nemokamai, nakvynė jiems taip pat nekainavo. Šiuos buities rūpesčius išsprendė Marijampolės savivaldybė, skyrusi daugiau kaip 70 tūkst. litų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis