STT: įžuvinimo procesui trūksta skaidrumo

Žuvininkystės tarnyba žuvis ženklina savo nuožiūra ir neturi reglamentuotos žuvų ženklinimo tvarkos, todėl siūloma tarnybai priimti žuvų ženklinimo tvarką, ketvirtadienį pranešė Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT), atlikusi antikorupcinį vertinimą.
Mokslininkų tyrimo objektas – lašišų migracija
STT: įžuvinimo procesui trūksta skaidrumo / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

STT, siekdama sumažinti galimą piktnaudžiavimą, siūlo skelbti detalią informaciją apie įžuvinimą Aplinkos ministerijos interneto svetainėje ir viešinti: kurie valstybiniai vandens telkiniai ir kokia žuvimi bus įžuvinami, kiek šiam tikslui skirta ir išleista Aplinkos apsaugos rėmimo programos lėšų bei kokie pasiekti rezultatai.

„Siekdama sustiprinti žuvų įveisimo kontrolę ir sumažinti galimybių žuvis įveisti fiktyviai ar panaudoti savo reikmėms, STT rekomenduoja nustatyti, kad įveisiant žuvis valstybiniame vandens telkinyje, kai nedalyvauja pareigūnas, turi dalyvauti bent vienas valstybės institucijos atstovas, pavyzdžiui, Aplinkos apsaugos agentūros ar kitos Aplinkos ministerijos įgaliotos institucijos pareigūnas ar vandens telkinio valdytojas. Įveisiant žuvis taip pat rekomenduojama daryti skaitmeninį vaizdo įrašą ir užfiksuoti įleidžiamų žuvų į vandens telkinį skaičių ir dalyvaujančius asmenis“, – teigiama pranešime žiniasklaidai.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./STT: įžuvinimo procesui trūksta skaidrumo
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./STT: įžuvinimo procesui trūksta skaidrumo

STT teigia paprašiusi Žemės ūkio ir Aplinkos apsaugos ministerijas per du mėnesius informuoti, kaip atsižvelgta į pateiktus pasiūlymus.

Daugiau informacijos apie STT atliktą Žuvivaisos valstybiniuose vandens telkiniuose taisyklių antikorupcinį vertinimą galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis