Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Arvydas Padvaiskas: „Esame visiškai pasiruošę“

Tradicinėms „Omnitel“ 1 000 km lenktynėms Palangoje Arvydo Padvaisko komanda jau parengė galingą ir greitą automobilį „Toyota Supra“.
Arvydas Padvaiskas
Arvydas Padvaiskas

Arvydas kadaise nustebino visus savo automobilio pasirinkimu – Palangos lenktynėms paruošė prabangų „Lexus LS400“ sedaną. Įsijungęs oro kondicionierių, jis su komandos lenktynininkais trasoje lenkė ne vieną automobilį.

Su Arvydu pakalbėjome apie artėjančias 1 000 km lenktynes Palangoje, pasirengimą joms ir gražias lenktynių tradicijas.

– Kaip sekasi ruoštis 1 000 km lenktynėms Palangoje?

– Esame visiškai pasiruošę. Šiais metais, kaip ir praeitais, lenktynėms parengėme automobilį „Toyota Supra“. Praeitais metais turėjome problemų dėl padangų temperatūros, jos niekaip neįšildavo iki darbinės temperatūros.

„Toyota Supra“
„Toyota Supra“

Šiais metais Tomas Plasčynskas, kuris yra ir mūsų lenktynininkas ir pagrindinis mechanikas, sureguliavo ratų išvirtimo kampus taip, kad padangos įšiltų tinkamai. Bandėme automobilį Nemuno žiede – padangos pasiekė darbinę 80 laipsnių temperatūrą per tris trasos ratus.

– Jūsų „Toyota Supra“ turbūt nėra visiškai paprasta, kaip tobulinote?

– Vietoj dviejų turbinų sumontavome vieną, bet didelę. Su dviem turbinomis automobilis pasiekdavo apie 330 AG, o mūsų – 500 AG ir didžiulį sukimo momentą. Pernai šiuo automobiliu Tomas Pleščinskas Nemuno žiedo ratą įveikė per 1 min. 19 sek. Tai buvo greičiausias lenktynių ratas.

– Kaip tai paveikė automobilio ekonomiją?

– Ekonomija nėra didelė. Jeigu automobilis turi daug jėgos ir greičio, ekonomija prarandama. Mūsų automobilis vartoja apie 50 l 100/km. Palyginimui: „Rimo“ komandos BMW 330d dyzelinis automobilis vartoja gal 20 l. 1 000 km lenktynėse daug laiko atima degalų pildymas.

Lietuvos automobilių sporto federacija riboja FIA homologuotas degalų pildymo sistemas. Kažkodėl ralyje tai tai nėra ribojama. Reikės pasidomėti, ar 1 000 km lenktynėse dyzeliniai automobiliai degalus pilsis paprastose, ne vilkikams skirtose kolonėlėse. Juk vilkikams skirti degalai bėga žymiai greičiau.

– Kokia komandos sudėtimi dalyvausite lenktynėse?

– Praeitais metais dalyvavę dviese, šiais metais lenktyniauti pakvietėme vieną naują lenktynininką – Svajūną Siriūnaitį. Su juo jau dalyvavome keturių valandų lenktynėse Nemuno žiede. Su Tomu Plasčynsku jie labai greiti. Aš, kaip dviejų anūkų senelis, nesiveršiu labai važiuoti – tegul lenktyniauja jaunimas.

– Kokius tikslus keliate šių metų 1 000 km lenktynėms Palangoje?

– Mano asmeniniai tikslai – dalyvauti Palangos lenktynėse, gal dar Nemuno žiedo ir baigti lenktynininko karjerą. Baigiu statyti kaimo turizmo sodybą, pramogoms nebelieka laiko. Ateityje, tikiuosi, dalyvaus jaunimas, lenktynės – nebloga reklama mūsų įmonei.

„Toyota Supra“
„Toyota Supra“

Komanda lenktyniaus nemažoje „3000+“ grupėje, grumsis geri lenktynininkai, todėl, jei seksis, tikiuosi užlipti ant grupės nugalėtojų pakylos.

Bendrojoje įskaitoje tikiuosi patekti į dešimtuką. Varžysis stiprūs lenktynininkai su galingais automobiliais – „Snoro“ komanda važiuos „Ferrari“, dar vieną „Ferrari“ ruošia Nemunas Dagilis. Ne kaip Prancūzijos ar Meksikos futbolo komandoms, specialių premijų ar reikalavimų lenktynininkams nėra.

Patiriame malonumą lenktyniauti ir dalyvauti lenktynėse. Praeitais metais dėl daugybės techninių problemų neteko, bet paprastai nueiname prie jūros, suvalgome ungurį, bendraujame su kolegomis lenktynininkais. Tai gražios Palangos lenktynių tradicijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs