Į trečią vietą bendroje įskaitoje „Spire GT-R“ išsiveržė vairuojant pirmajam pilotui Mariui Gabrijolavičiui. Šia vieta komanda džiaugėsi daugiau nei dvi valandas.
Džiaugsmą minėtais pasiekimais aptemdė šeštą lenktynių valandą įvykęs rimtas variklio gedimas. Po lygiai valandą trukusio bolido remonto „Spire GT-R“ grįžo į lenktynių trasą. „Remonto metu nebuvo visiškai pašalinti atsiradę gedimai, todėl negalėjome toliau lenktyniauti visu pajėgumu“ – aiškina komandos vadovas ir vyriausiasis šio automobilio konstruktorius Marius Batūra. „Nuo šio momento pagrindinis komandos tikslas buvo finišuoti“ – tęsia M. Batūra.
Komandos nuotr./„Gera Dovana – Gecko Racing“ komandos savaitgalis |
Nepaisant techninių nesklandumų komanda finišavo antra X1 klasėje (dvidešimta bendroje įskaitoje). Be to pirmajam komandos pilotui Mariui Gabrijolavičiui šiais metais net šlapioje trasoje pavyko trimis tūkstantosiomis sekundės dalimis pagerinti „Spire GT-R“ automobilio greičiausio rato laiką, užfiksuotą tose pačiose lenktynėse 2010 metais.
Iškeltų tikslų siekti padėjo ir gera komandos atmosfera, bei įtampą mažinantys tailandietiški masažai, kuriais komandą lepino masažo salonas „East Island“. „Džiaugiuosi komandos pasiekimais šiose „Omnitel 1000 km lenktynėse“ – pilotai pademonstravo savo profesionalumą, o mechanikai nestokojo originalių sprendimų. Be abejonės, komandai pakilti į aukštą vietą bendroje įskaitoje lenktinų įkarštyje padėjo ir susiklosčiusios palankios aplinkybės – iš lenktynių trasos dėl rimtų gedimų pasitraukė lenktynių lyderiai“ – komentuoja M.Batūra.
„Omnitel 1000 km lenktynių“ metu „GERA DOVANA – Gecko Motorsport“ komanda minėtuoju bolidu įveikė 271 ratą per 9 val. 38 min. 18 s. Šiam atstumui įveikti buvo sunaudoti 327 l benzino.
Komandos nuotr./„Gera Dovana – Gecko Racing“ komandos savaitgalis |