„Nors paraiškų priėmimo tempai maždaug tokie patys kaip ir pernai, prognozuojame, kad šiemet didžiausiose Rytų Europoje lenktynėse, kurioms pradėjome rengtis vos tik pasibaigus gerai įvertintoms pernykštėms, dalyvaus daugiau komandų, - sako lenktynes rengiančios bendrovės direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Ne tik todėl, kad pavyko anksti suderinti varžybų datą, suteikiančią galimybę ekipoms iš anksto planuoti sezono startus. Prognozuoti gausesnį lenktynininkų skaičių įgalina ir gerokai padidėjęs dėmesys renginiui, ypač iš užsienio komandų“.
Didesnį užsieniečių dėmesį 1000 km. lenktynėms liudija vien iš Estijos jau pateikusios paraiškas varžytis Palangoje trys komandos – „Kontakt Racing“, „Erki SportRacing“ ir „AAMANN Racing“. Dar dvi estų ekipos šiuo metu derina dalyvavimo lenktynėse galimybes.
Kol kas Didžiąją Britaniją Palangoje atstovaus jau tapusi nuolatine šių lenktynių dalyve tėvo ir sūnų Holandų DFDSDHR komanda, o kaimyninę Latviją – dvi „HGK Motorsport“ ir „Kalkis Motorsport“ ekipos.
„Šiandien dar negaliu tiksliai įvardinti kurios konkrečiai mūsų „Snoras Bank Team“ komandos ir kokie lenktynininkai vasarą startuos Palangoje, tačiau galiu užtikrinti ir žiūrovus, ir varžovus, jog nepamiršome pergalės skonio lietuviškajame maratone. Todėl tikimės vasarą į 1000 km. lenktynių trasą išvairuoti ir „Spyker“, ir „Ferrari“ bolidus, - varžybų spaudos centrą informavo žodžių veltui nešvaistantis AB banko „Snoras“ valdybos pirmininkas ir banko prezidentas Raimondas Baranauskas. – Manau, kad jau po trijų savaičių, vėliausia – po mėnesio galėsime savo gerbėjams pranešti kas ir su kokiais automobiliais sieks dar vienos pergalės Palangoje“.
Be kovos nelinkę pasiduoti ir lietuviai. Pastaruosius kelis metus tik per plauką nuo aukščiausiojo nugalėtojų pakylos laiptelio likdavusi „Oktanas Racing“ komanda šiemet nusiteikusi itin ryžtingai.
„Omnitel 1000 km lenktynėse“ startuosime su nauju, ką tik iš „Porsche“ gamyklos įsigytu „Porsche GT3 997“ automobiliu, kuris dabar žiedinėms lenktynėms rengiamas Vokietijoje, „Porsche Motorsport“ padalinyje, - pasakoja komandos vadovas Ramūnas Kliaudaitis. – Ten naujas automobilis bus ne tik visapusiškai išbandytas, bet ir ekipos sportininkai dalyvaus keliose šioje šalyje vykstančiose lenktynėse, o Lietuvą naujasis mūsų pirkinys pasieks tik lenktynių Palangoje išvakarėse“.
Rimtų ketinimų neslepia ir „Rimo“ komandos lenktynininkai Rimantas Blažulionis, Saulius Vitkauskas ir Vaidas Navickas, į 1000 km trasą išvairuosiantys jau ne kartą šiose maratoninėse batalijose patikrintą ir labai sėkmingai užsirekomendavusią dyzelinę BMW 330.
Tačiau „Omnitel 1000 km lenktynės“ – ne vien monstrų puota. Laukiama kaip visada labai atkaklios ir įdomios kovos klasėse, kur varžovų galimybės bemaž lygios.
Žiūrovai po ilgokos priverstinės pertraukos, kai avarijoje Kačerginėje buvo stipriai sudaužytas trim dvejetais pažymėtas simpatiškas žalsvasis „vabalas“, – šį „VW New Beetle RSI“ automobilį vėl išvys lenktynių trasoje, o jį vairuos 222 komandos sportininkai Igoris Sidunovas, Vismantas Baršys ir Andrius Pankevičius.
„Alfaracing“ ekipos sportininkai Artūras Putna, Nerijus Beržinis, Saulius Beržis ir Ignas Gelžinis lieka ištikimi „Alfa Romeo 155 Zazas Edition“, o „Ataka Racing“ lenktynininkai kaip ir pernai lenktyniaus su „Honda Civic Type-R“.
Pernai „Omnitel 1000 km. lenktynėse“ Palangoje startavo 42 komandos. D. Grinbergo nuomone, sprendžiant pagal sportininkų dėmesį renginiui, šiemet galima tikėtis sulaukti 55-60 ekipų.