Mantas Kalnietis: „Įsivaizduoju, kas Lietuvoje dedasi...“

Po pasaulio krepšinio čempionate iškovotos pergalės mažajame finale Lietuvos rinktinės krepšininkai netramdė džiaugsmo. Visi šokinėdami iš aikštės nubėgo į drabužinę, kurioje, anot juokaujančio Tado Klimavičiaus vyko griovimo darbai.
Mantas Kalnietis
Mantas Kalnietis. / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Mantas Kalnietis

„Nieko nežinau iš tikrųjų. Ačiū“, – ištaręs Simas Jasaitis nuskubėjo į drabužinę. „Su žmona ir mama telefonu kalbėjau“, – prasitarė Mantas Kalnietis. Paklaustas, ar dabar jau nebebus toks rimtas, koks būdavo viso turnyro metu, pagrindinis komandos įžaidėjas tikino, kad dabar jau gali atsipalaiduoti.

Lietuvos rinktinė iškovojo pasaulio krepšinio čempionato bronzą! (nuotraukos, statistika, komentarai)

– Kas vyko drabužinėje?
– Vos ta rūbinė nesulūžo. Nerealu. Džiaugiuosi ir iki šiol nesuprantu, kokį mes kelią nuėjome. Esame visiems dėkingi. Buvome tikra komanda. Super. Nerealiai. Įsivaizduoju, kas Lietuvoje dedasi...

– Komanda daugiau jėgų išsaugojo nei serbai?
– Jiems buvo sunku, vakarykštis toks apmaudus pralaimėjimas, bet mes nusipelnome pergalės ir atidavėme visą širdį. Linas vėl patraukė. Žinojome, kad jis nusiramins po vakar...

– Kaip akistata su Milošu Teodosičiumi?
– Labai laukiau šios dvikovos, nes jis man šiuo metu pats geriausias krepšininkas. Aukšto lygio. Man smagu, kad šiandien mano komanda laimėjo. Daugiau niekas neįdomu.

– Kaip pavyko išlyginti rezultatą ir persverti?
– Kantrybė, darbas gynyboje. Linas pataikė sunkių metimų, trenerių sprendimai. Viskas susidėjo.

– Kada pajutote, kad gali būti medaliai?
– Kai laimėjome prieš Argentiną. Po jų tikrai nenorėjome, kad tai būtų paskutinė mūsų pergalė. Taip ir atsitiko. Pasaulyje esame treti!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis