Numatytoje programoje teigiama, jog kitam vasaros sezonui Maskvoje bus įrengta 2000 dviračių stovėjimo vietų. Jos bus kuriamos su dviem paskirtimis: ilgalaikiam ir trumpalaikiam saugojimui. Trumpalaikės bus įrengtos šalia kavinukių, restoranų, prekybos centrų, biurų, universitetų ir muziejų. O ilgalaikės gi bus įrengtos transporto mazguose, kuriuose žmonės persėda iš vienos transporto priemonės į kitą, bei galiniuose metro sustojimuose. Be to, svarstoma idėja dviračių stotelėms naudoti šalia šaligatvių pastatytus stulpus. Mąstoma ir apie galimybę dviračius transportuoti po miestą, prisegus juos prie miesto autobuso priekinės dalies.
Dviračių takus žadama tiesti ir šaligatviuose ir važiuojamuoje kelio dalyje. Jie bus pažymėti specialiai ženklais. Pats ilgiausias ištįsinis dviračių takas sudarys 22 km, jis vingiuos nuo „Fili“ parko, per Setunės upės slėnį, „Vorobjovo“ kalvas, Gorkio parką, „Muzeoną“ iki Tretjakovo galerijos.
Maskvos valdžia tikina, jog jau nuo kito vasaros sezono nemokamų dviračių bus galima rasti visame mieste. Taigi, pasiskolinę dviratį viename parke, grąžinti jį galėsite jau visiškai kitoje miesto vietoje.
Be kita ko, jau 2013-ųjų pavasarį savo veiklą pradės portalas Velo.mos.ru., kur dviratininkai galės patys susidaryti optimalų maršrutą, sužinoti dviračių parkų adresus, ar kur surasti dviračių taisyklas bei detalių parduotuves. Šis internetinis puslapis bus pasiekiamas ir mobiliajame telefone.
Kurdami miesto dviračių sistemą Maskvos valdininkai vadovaujasi užsienio kolegų patirtimi bei gyventojų patarimais.