Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2013 08 28

Autobuso vairuotojas Jonavoje keleivius gąsdina riksmais ir agresija

Naudotis viešuoju transportu tenka labai retai, į metus tik porą kartų, šiandien buvo toji diena kuomet teko važiuoti. Įlipus į autobusą pasitiko susiraukęs vairuotojo veidas,...
Jonavos autobusų stotis
Jonavos autobusų stotis

Naudotis viešuoju transportu tenka labai retai, į metus tik porą kartų, šiandien buvo toji diena kuomet teko važiuoti.

Įlipus į autobusą pasitiko susiraukęs vairuotojo veidas, padaviau pinigus, atidavė grąžą ir talonėlį ir atsisėdau. Viskas lyg ir gerai, tačiau kitoje stotelėje išlipo sena moteris ir galbūt neperskaičiusi, o gal pamiršusi, jog duris atidaro ir uždaro vairuotojas, pabandė jas pastumti, tuo metu įsiutęs vairuotojas savo „gremėzdišku“ balsu suriko ant jos ir dar visą laiką iki kitos stotelės kažką „burbėjo“ sau po nosimi.

Sustojus kitoje stotelėje ir įlipus trims asmenims vienas iš jų paklausė, ar sustos centre, ir vėl gi pasigirdo riksmas ir atsakymas, kad jis važiuoja link kapinių ir centre nestos, nors pagal viską kitą stotelė turėjo būti – centras.

Ir tai tik maža dalis to, kas nutinka per tas kelias minutes važiavimo.  Pasiklausius galima išgirsi, jog kartais vairuotojas net nesustoja stotelėje, pilnoje žmonių. Arba net nesiteikia išleisti žmogaus stotelėje, kurioje jis turi išlipti.

Žinau, jog tokį „labai įdomų“ darbą gali dirbti ne bet kas, ir tikrai ne jaunimas. Norint prisidurti prie pensijos, šio darbo imasi senyvo amžiaus vyrai. Tačiau, tokį darbą dirbant, kuomet tenka bendrauti su žmonėmis, reikia turėti bent kiek teigiamų emocijų ir pagarbos keleiviui. Nieks gi neverčia per prievartą dirbti, galima išeiti...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos