Žinomas avalynės parduotuvių tinklas „Batų kalnas“ sėkmingai pereina prie euro, naudodamasis klientų neapdairumu. Kainos ant batų, kurie yra identiškai vienodi (tiek dydis, tiek išvaizda) – skiriasi. Kai kur kainos skirtumas siekia 25 Lt ( 7,53 euro).
Parduotuvės administracija tikina, kad kainos nustatomos sandėlyje Klaipėdoje vadovaujantis batų pirkimo laiku. Jei jie pateko į sandėlį 2013 metų kovą, tai batukai kainuos 29,99 Lt ( 8,68 euro), o jei identiškus išvaizda ir dydžiu batus pirko, pavyzdžiui, 2014 kovą, tai tų batų kaina gali siekti ir 59,99 Lt ( 17,37 euro).
Kaip paprastam žmogui, atėjusiam nupirkti vaikui batų, suvokti tokį absurdišką kainų skirtumą? Neapsižiūrėjęs gali už batukus sumokėti dvigubai.
Visiems klientams parduotuvėse „Batų kalnas“ tikinama, kad be jokių problemų bus galima batus pakeisti, jei netiks dydis ir panašiai. Kai, nupirkusi per mažus batus, nuvažiavau jų pakeisti, vienu dydžiu didesnių batų kaina buvo dvigubai didesnė. Savaime suprantama, kad skirtumą turiu sumokėti.
Barkodų painiava
Parduotuvės administracija aiškina, kad batų kainos skiriasi, nes skiriasi ant jų užklijuoti barkodai. Nors akivaizdžiai matosi, jog ne visų batų barkodai skiriasi, bet kainos ne tokios pat, arba barkodai skirtingi, o kainos vienodos... Kur logika? Kaip paprastam žmogui tai suprasti?
Esu be galo pasipiktinusi tokiais kainų žaidimais ir klientų mulkinimu. Guodžia tik tas, kad batų keitimui su priemoka gavau minimalią nuolaidą, nors vis tiek batai kainavo dvigubai brangiau. Siūlyčiau „Batų kalno“ vadovybei atkreipti dėmesį į batų kainų suderinimą, o klientams ieškoti identiškos batų poros su mažesne kaina. Gal pasiseks?
P.S. Redakcija „Batų kalno“ administracijai peradresavo skaitytojos medžiagą. Papildysime komentaru, kai tik jį gausime.