„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2014 08 21

Mėnesio tema – euras. Kaip „H&M“ perrašė kainas prieš rugpjūčio 22 d.

Pirmasis Lietuvoje skaitytojų naujienų portalas Įkrauk.lt skelbė rugpjūčio mėnesio temą: kaip Lietuvoje perskaičiuojamos kainos prieš euro įvedimą. Skaitytoja Edita jau išdėstė savo nuogąstavimus, kad kai kurios įstaigos savo kainas ar įkainius pakels dar iki rugpjūčio 22 d., kol įsigalios privaloma tvarka skelbti visas kainas litais ir eurais. Skaitytojas Edgaras Kareiva pateikia naujausią pavyzdį – naujai perklijuotas tinklo „H&M“ kainas. „Įdomu būtų, kaip įmonės atstovai tai pakomentuotų... Kainos perklijuotos ar tik ne kitą dieną po to, kai buvo pasirašytas nacionalinis susitarimas nedidinti kainų“.
Kaip „H&M“ perrašė kainas prieš rugpjūčio 22 d.
Kaip „H&M“ perrašė kainas prieš rugpjūčio 22 d.

Pirmasis Lietuvoje skaitytojų naujienų portalas Įkrauk.lt skelbė rugpjūčio mėnesio temą: kaip Lietuvoje perskaičiuojamos kainos prieš euro įvedimą.

Informacija dalinkitės ikrauk@15min.lt

Skaitytoja Edita jau išdėstė savo nuogąstavimus, kad kai kurios įstaigos savo kainas ar įkainius pakels dar iki rugpjūčio 22 d., kol įsigalios privaloma tvarka skelbti visas kainas litais ir eurais. Todėl nukentės vartotojai.

Skaitytojas Edgaras Kareiva pateikia naujausią pavyzdį – naujai perklijuotas tinklo „H&M“ kainas: „Įdomu būtų, kaip įmonės atstovai tai pakomentuotų... Kainos perklijuotos ar tik ne kitą dieną po to, kai buvo pasirašytas nacionalinis susitarimas nedidinti kainų.“

Edgaras rašo, kad kainų etiketės fotografuotos prieš tris dienas, įsigijus "H&M" parduotuvėje vaikiškų prekių (suknelę, pižamą ir pan.)

Skaitytojo atsiųstose iliustracijose matosi, kad prekės tinkle „H&M“, perklijavus kainas prieš rašant jas abiem valiutom, padidėjo 2–5 Lt. Trečiajame čekyje užfiksuotas beveik pusės lito atpigimas.

Akivaizdu, kad kainodaros tikslas – pasiekti, kad kainos eurais atrodytų patrauklios pirkėjams dėl to, kad po kablelio rašomos 99 šimtosios euro. Kitaip tariant, 5,99 EUR, 6,99 EUR ir t.t.

„H&M“ atstovės komentaras: vienos kainos kyla, kitos – mažėja

Šio tinklo atstovė viešiesiems ryšiams Tiina Miettinen į Įkrauk.lt klausimą, kodėl perklijuotos kainos yra didesnės, atsakė taip:

Kai kurios kainos nežymiai mažėja, o kai kurios padidėja. Todėl kainų lygis mūsų pirkėjams išliks panašus.

„Vertinant bendrą mūsų kainodarą, prekių kainos yra beveik vienodos visose mūsų rinkose. Mūsų pirkėjai visuomet gauna kokybiškas prekes už geriausią kainą.

Kadangi Lietuva nuo 2015 m. sausio mėnesio įsiveda eurą, „H&M“ pradeda rašyti kainas abiem valiutomis – eurais ir litais. Tai pradėjome daryti praėjusią savaitę. Mes nustatome prekių kainas eurais kiekvienam regionui ir tuomet konvertuojame į vietinę valiutą (šiuo atveju, į litus).

Tai reiškia, kad kai kurios kainos nežymiai mažėja, o kai kurios padidėja. Todėl kainų lygis mūsų pirkėjams išliks panašus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs