„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2014 10 01

Naujoji „Regitros“ tvarka: kodėl dingo duomenys apie automobilį?

Skaitytoja Erika laiške išdėstė savo problemą: "Pati asmeniškai susidūriau su pataisomis dėl liepos 1 d. pakeitimų (dėl automobilio registracijos ir leidimo dalyvauti eisme...
Eilės Kauno „Regitroje“
Eilės Kauno „Regitroje“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 „Regitra“
 

Skaitytoja Erika, vairuojanti nebenaują „Ford Mondeo“, laiške išdėstė savo problemą:

„Pati asmeniškai susidūriau su pataisomis dėl liepos 1 d. pakeitimų (dėl automobilio registracijos ir leidimo dalyvauti eisme sustabdymo). Visą laiką gyvenau ramiai, nes automobilis tvarkingas ir apdraustas. Važinejau, kol netyčia sumąsčiau apsilankyti Regitros el. vartuose ir pasitikrinti informaciją apie savo Ford Mondeo.

Mano didelei nuostabai aptikau, kad mano automobilio leidimas dalyvauti eisme sustabdytas dėl to, kad neva nėra ar negalioja privalomasis TPVCA draudimas. Tačiau draudimą turiu daugiau nei mėnesį, jis galios dar ir po 2015 m.!

Būtų įdomu sužinoti, ką ką apie tai mano pati Regitra. Visa laimė, kad turiu internetą ir galiu pasitikrinti šią informaciją. O kaip kiti: važinėji, žmogus, ir net nežinai, kad tavo automobilis išregistruotas, nors vykdai visas prievoles? Siūlau aklai nepasitikėti nauja tvarka ir sugaišti keletą minučių – pasitikrinkite, ar jūsų automobiliui leidžiama dalyvauti eisme...“.

„Regitra“ situacijos nekomentuoja

Redakcija į „Regitrą“ kreipėsi rugsėjo 22 d. Tačiau konkretaus atsakymo, kodėl taip galėjo nutikti, negavo iki šiol. Tiesa, leido suprasti, kad tokiu būdu saugo asmens duomenis. O ir Erikos problema jau išspręsta...

Po 3 val. kabėjimo ant telefono, problemą rankiniu būdu sutvarkė.

Neoficialiais duomenimis, informacija apie galiojantį transporto priemonės draudimą „Regitros“ ir (arba) Draudikų biuro galėjo nepasiekti dėl žmogiškos kaltės (klaida pildant duomenis draudimo bendrovėje) arba dėl programinės klaidos – jau perduodant-nuskaitant duomenis.

Juo labiau, kad ir skaitytoja Erika, išsisprendus problemai, rašo: „Pavyko prisiskambinti į Regitrą, po 3 val. kabėjimo ant telefono, problemą rankiniu būdu sutvarkė, nes taip iš tiesų neturėjo būti. Tikrai taip gali nutikti ir kitiems – ta pati sisteminė Regitros klaida“.

Žemiau pateikiame skaitytojos draudimo poliso pavyzdžius.

 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs