Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 07 26

Poliklinikų kasdienybė: siuntinėjimas iš vienos į kitą dėl rentgeno nuotraukos

Ne kartą teko klausytis skundžiantis prastu personalo aptarnavimu gydymo įstaigose. Personalas – tai ne tik gydytojai, bet ir kiekvienas ligoninėje dirbantis asmuo – nuo...
Verkiantis žmogus
Verkiantis žmogus / Fotolia nuotr.

Ne kartą teko klausytis skundų prastu personalo aptarnavimu gydymo įstaigose. Personalas – tai ne tik gydytojai, bet ir kiekvienas ligoninėje dirbantis asmuo – nuo valytojos iki vaistininkės. Apie tai kalbėta bei rašyta ne kartą. Tačiau visai neseniai ir man teko  nusivilti.

Siuntimas į polikliniką

Tvarkantis darbui reikalingą medicininę knygelę, iš savo šeimos gydytojos  gavau siuntimą nuvykti į bet kurią polikliniką rentgenui –  plaučių nuotraukai pasidaryti. Mane spaudė laikas. Artimiausia poliklinika – Karoliniškių, todėl nuvažiavau ten.

Sugedęs registracijos aparatas

Nuvykęs, kaip įprasta, turėjau užsiregistruoti pas gydytoją, tik tuomet galėsiu prieiti prie registracijos langelio. Tam skirtas prie įėjimo pastatytas aparatas, spausdinantis bilietėlius. Atkreipsiu dėmesį, kad laukiamajame sėdėjo nemažai žmonių. Bandžiau spausti mygtuką „registruotis pas gydytoją“, bet aparatas neveikė – jokio lapelio su numerėliu nedavė. Teko palaukti 15 minučių, kol praretės eilė prie registracijos langelio. Atėjus eilei aptarnauti mane, man buvo pasakyta, kad rentgenas šiandien nedirba: „Šiandien nuotraukų nedarome, nes gydytoja serga“, pranešė moteris, sėdinti už registracijos langelio, – „Vykite į kitą polikliniką“.

Siuntinėjamas pirmyn – atgal

Veltui pralaukęs tiek laiko išvažiavau iki Naujininkų poliklinikos. Čia ir vėl teko palaukti, nes kitaip, nei Karoliniškių poliklinikoje, kur dirbo ne vienas registracijos langelis. Čia veikė vienas ir žmonių eilėje laukė nemažai. Šį kart pasisekė – buvau nukreiptas į reikiamą kabinetą pas gydytoją. Ši maloniai mane priėmė, tik pasakė, kad reikia grįžti į registratūrą vienkartinę kortelę pasiimti. Grįžau atgal. Čia vėl teko laukti. Galiausiai registratorė pasakė, jog „neturime kortelių, tegul gydytoja priima su šituo“, įteikė man kažkokį lapelį. Grįžau pas gydytoją. Ši ir vėl maloniai priėmė, padarė rentgeno nuotrauką ir pasakė, kad atsakymo užsukčiau pasiimti rytoj.

Medikų komentaras

„Deja, bet kartais aplinkybės susiklosto nepalankiai: ir aparatas registratūroje sugenda, ir gydytojas serga, – rašo Karoliniškių poliklinikos direktoriaus pavaduotoja klinikiniam darbui Margarita Batūrienė. – Belieka apgailestauti, kad  skaitytojas Dovydas Paslauskas, „spaudžiant laikui“, būtent tą dieną atvyko į mūsų polikliniką. Tačiau smagu skaityti, kad Naujininkų poliklinikos aptarnavimas jam paliko gerą įspūdį“.  

O kaip jus aptarnauja poliklinikose? Rašykite ikrauk@15min.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?