Kaip skrydžių bendrovė turi informuoti klientus apie maršrutų pasikeitimus? Jeigu manote, kad tuo el. paštu, kuriuo atsiuntė patvirtinimą apie skrydžio rezervaciją ir vėliau turėtų atsiųsti priminimą registracijai, tai neatspėjote. Anot jų, jie apie skrydžio atšaukimą praneštų likus 14-ikai dienų iki skrydžio.
Bilietus „WizzAir“skrydžiui Vilnius-Olesiundas-Vilnius lapkričio mėnesiui pirkome rugpjūtį už 58 Lt. žmogui. Tuo metu galėjome rinktis skrydžius ketvirtadieniui ar sekmadieniui, spalio, lapkričio ar gruodžio mėnesiams. Patikrinus dabar – tų skrydžių nėra. Paskutinis skrydis nurodytu maršrutu – spalio 23 d.
Įvedus rezervacijos numerį, kuriuo naudodamiesi pirkome ir net gavome patvirtinimą, – tokio skrydžio nėra. Parašius skundą, gautas atsiprašymas, o dabar, jei pageidaujame, gali grąžinti pinigus. Taip, ačiū, kodėl gi ne. Tik esmė tame, kad grąžins jie 8 Lt., o likę 50 bus nurašyti kaip administracinis mokestis, apie kurio grąžinimą kalbos nėra.
Skrisdama pigiais reisais aš nesitikiu prabangos, nemokamų gėrimų ir kitų paslaugų, bet atgauti visus sumokėtus pinigus už neatliką paslaugą – privalau.
Ikrauk.lt redakcija kreipėsi oficialiai nurodytais „Wizzair“ kompanijos kontaktais Lietuvoje. Paaiškėjo, kad Lietuvoje šios skrydžių bendrovės atstovo spaudai nėra. Ikrauk.lt kreipėsi elektroniu laišku į atstovybę Vengrijoje, buvo gautas atsakymas, jog nėra įrodymų, jog tikrai taip buvo ir kompanija situaciją gali komentuoti tik pateikus kliento vardą, pavardę ar skrydžio numerį.