Į ikrauk.lt redakciją kreipėsi skaitytoja, kuri papasakojo, kad liepos 26 d. užsukus į optikos saloną „Optikos pasaulis“, esantį Lakūnų g. 24, norint pasitikrinti regėjimą, nusivylė salono darbuotojos elgesiu ir aptarnavimu.
„Pasiteiravusi kiek kainuos ši paslauga, tikslaus atsakymo negavau, tik buvau informuota, kad receptas akiniams nebus išrašytas. Kadangi aš norėjau sužinoti kiek pablogėjęs mano regėjimas, sutikau pasitikrinti be recepto išrašymo. Akis patikrino, bet paaiškėjo, kad jei receptas neišrašomas, reiškia, kad ir nepasakoma, koks yra regėjimas“, – pasakojo skaitytoja.
„Už akių tikrinimą jie paėmė 25 litus ir į klausimą, kokių man reikia akinių, kelis kartus man pakartojo, jog reikia stipresnių. Tačiau mano tikslas buvo sužinoti kokio stiprumo turėtų būti mano nauji akiniai“, – su nuostaba dėstė skaitytoja.
Vėliau paaiškėjo, kad salono darbuotoja klientei prasitarė, jog ši informacija gali būti atskleista jei klientė pageidaus salone užsakyti akinius.
Susiklosčiusią situacija ikrauk.lt redakcijai noriai pakomentavoi „Optikos pasaulio“ pardavimų direktorė.
„Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Tik turint reiklius ir neabejingus klientus, galime tobulėti aptarnavimo srityje. Šiuo atveju akių specialistė neatliko savo darbo taip, kaip privalėjo jį atlikti, todėl ir įvyko nesusikalbėjimas su kliente. Darbuotoja įspėta dėl padarytos klaidos“, – patikino „Optikos pasaulio“ pardavimų direktorė.
Ikrauk.lt redakcijos duomenimis klientės buvo ne tik atsiprašyta, tačiau ji buvo pakviesta užsukti į optiką, susigrąžinti pinigų už akių patikrinimą, o kaip kompensacija – pasiūlyta nemokamai atlikti išsamų regėjimo patikrinimą pas gydytoją-oftalmologą.