Ir šioje prestižinėje parodoje jis garsino Žemaitijos sūrininkus. Nominacijoms „NewComer Brand or Business Award“ pateikta per 5 tūkst. paraiškų iš įvairiausių šalių, tačiau krištolinių parodos „Gulfood 2015“ gaublių geriausiems naujiems prekių ženklams skirta tik aštuoni.
Vienu iš jų įvertintas ekologiškas kietasis sūris „Džiugas Delicate“, brandintas 24 mėnesius bei siūlomas 180 g pakuotėje. Tokio paties apdovanojimo nusipelnė ir 180 g pakuotės „Džiugas Gourmet“, brandintas 36 mėnesius.
Geriausius prekės ženklus „Guldfood“ parodoje renka speciali komisija, sudaryta iš visame pasaulyje garsių maisto pramonės ekspertų.
Kietasis sūris „Džiugas“ į geriausių naujų prekės ženklų gretas pasaulyje pateko atsižvelgus į patrauklų prekės ženklo pateikimą rinkai, pardavimus, rinkodaros žingsnių sėkmę.
Tai žemaičių produktui turėtų atverti didesnių perspektyvų naujose rinkose.
Garbinga nominacija paskelbta apdovanojimų pradžioje. Apie įspūdingus
parodos įvertinimus pasauliui pranešė Jungtinių Arabų Emyratų internetiniai portalai.
Didžiausioje ir labiausiai pripažintoje Persijos įlankoje regione pasaulinėje maisto pramonės ir gėrimų parodoje dalyvavo daugiau nei 4,8 tūkst. kompanijų, ją aplankė apie 85 tūkst. verslo atstovų iš 170 šalių.