2014 05 09

Ateik į diskusiją ir priartėk prie skrydžio pojūčio!

Klaipėdos universiteto Socialinių mokslų fakulteto magistrantūros studijų Medijos ir komunikacija studentai vis stebi žmonių „gyvenimą“ ir laisvalaikį padangėje, juo domisi. Ta...
Žmogus paukštis – mitas ar realybė?
Žmogus paukštis – mitas ar realybė?

Klaipėdos universiteto Socialinių mokslų fakulteto magistrantūros studijų Medijos ir komunikacija studentai vis stebi žmonių „gyvenimą“ ir laisvalaikį padangėje, juo domisi. Ta proga rengiamas pokalbių, diskusijų vakaras tema „Žmogus paukštis – mitas ar realybė?“ Renginys vyks gegužės 14 d. 19.00 val. restorane „Kaštonas“ (Danės g. 6-1, Klaipėda). Studentai išsiaiškino, kad šiandien didžiausias paukščio skrydžio pojūtis patiriamas sklendžiant wingsuit kostiumu. Vyrai ir moterys šokinėja nuo tūkstančių metrų aukščio ir sklendžia ore naudodami specialaus modelio kostiumą prieš išskleidžiant parašiutą ir nusileidžiant ant žemės. Būtent šis kostiumas buvo pasirinktas pagrindiniu diskusijos objektu. 

Neretai iškyla klausimų: kaip visa tai veikia? Kas yra tas wingsuit? Kodėl žmogus nori skraidyti? O kas svarbiausia – kodėl jis rizikuoja?.. Į šiuos ir dar daugelį kitų klausimų padės atsakyti vakaro garbės svečiai – fizikos, psichologijos, aviakonstrukcijos bei ornitologijos specialistai. Diskusijos dalyviai iš įvairių pozicijų pažvelgs ir įvertins žmogaus norą skraidyti.

Jei jus vis domina dangus, skrydis, laisvė, adrenalinas ir visi kiti SKRYDŽIO apibūdinimai, užsukite – jūs tikrai nustebsite!

                                                                                                              Edita Steponavičiūtė, Inga Gabsevičiūtė
                                                                                                        KU SMF Medijų ir komunikacijos studentės

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų