Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 08 17

Gatvės kultūros festivalis „Nescafé Street Art“ bus rengiamas vėl (nuotraukos)

Praėjusį rudenį Vilniuje praūžęs graffiti festivalis „NESCAFÉ Street Art" šiemet išsiplės ir taps gatvės kultūros festivaliu.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 Nescafe

Praėjusį rudenį Vilniuje praūžęs graffiti festivalis „NESCAFÉ Street Art" šiemet išsiplės ir taps gatvės kultūros festivaliu. Rugsėjo 6 d. sostinėje, šalia Baltojo tilto esančiame riedlentininkų parke, tarpusavyje varžysis ne tik geriausi Lietuvos graffiti piešėjai, bet ir BMX dviračių, riedlenčių bei gatvės šokių meistrai.

„Praėjusių metų festivalio sėkmė, didelis dalyvių ir žiūrovų skaičius bei tarptautinis pripažinimas lauko reklamos apdovanojimuose paskatino mus išplėsti festivalio rėmus ir pasiūlyti saviraiškos laisvę kitoms populiarioms gatvės kultūros srovėms", - sako festivalio organizatorės lauko reklamos bendrovės „JCDecaux Lietuva" vadovė Žaneta Fomova.

Anot Ž. Fomovos, „NESCAFÉ Street Art" tikslai išlieka tokie patys, kokie buvo pernai - skatinti jaunuosius gatvės kultūros atstovus spartinti legalių kūrybos erdvių plėtrą Vilniuje, kurti dialogą tarp miesto ir gatvės kultūros atstovų,

Gatvės kultūros atstovai iš visos Lietuvos - graffiti piešėjai, BMX dviračių, riedlenčių ir gatvės šokių entuziastai - kviečiami iki rugsėjo 1 d. pildyti „NESCAFÉ Street Art 2011" dalyvių anketas interneto svetainėje www.street-art.lt. Čia pat pateikta detali renginio programa.

Stebint Vilniaus gyventojams ir miesto svečiams, bus išrinkti geriausi graffiti darbai, BMX dviračių, riedlenčių ir gatvės šokių pasirodymai. Kiekvienos rungties nugalėtojus rinks iš profesionalų sudaryta teisėjų kolegija. Nugalėtojų autorių lauks vertingi prizai, kuriuos dovanos „JCDecaux" ir „Nestlé Baltics".

Pernai „NESCAFÉ Street Art" nugalėtojais tapę graffiti piešėjų Manto Sčerbavičiaus ir Dariaus Janonio komanda „Unreal" buvo apdovanota 5 tūkst. litų čekiu ir gavo galimybę toliau vystyti savo talentą demonstruojant piešinį vienoje geriausių Vilniaus vietų.

Prie šventės organizavimo prisidedančios „Nestlé Baltics" rinkodaros vadovė Elina Brikere įsitikinusi, kad jauniems žmonėms reikia kuo daugiau laisvės ir saviraiškos galimybių.

„Būtent jaunimas yra ta visuomenės dalis, kuri savo nuomonę išreiškia drąsiai ir laisvai. Miestas, kuriame jie praleidžia savo laisvalaikį, tampa jų nuomonės garsiakalbiu. Jau antrus metus organizuojant „NESCAFÉ Street Art", skatiname jaunimą būti aktyviais ir tokiu būdu vystyti savo talentą. Atnaujinant riedlentininkų parką prie Baltojo tilto, siekiame pagerinti jaunimo pamėgtą aktyvaus laisvalaikio ir bendravimo erdvę", - sakė E. Brikere.

Kaip ir pernai gerą „NESCAFÉ Street Art" dalyvių ir žiūrovų nuotaiką užtikrins garsiausios Lietuvos grupės ir atlikėjai. Festivalio organizatoriai planuoja, kad renginyje svečių teisėmis apsilankys ir žinomi gatvės kultūros kūrėjai iš užsienio. Pernai festivalio žiūrovų dėmesį buvo prikaustęs vienų žymiausių pasaulyje graffiti meistrų brolių dvynių iš Brazilijos Gustavo ir Otavio Pandolfo („Os Gemeos") pasirodymas. Pasak organizatorių, šiemet žiūrovams bus pateikta ne ką mažesnė staigmena.

„JCDecaux Lietuva" organizuojamą renginį „NESCAFÉ Street Art 2011" remia „Nestlé Baltics", globoja Vilniaus miesto savivaldybė ir meras Artūras Zuokas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos