Senovėje informacija keliavo iš lūpų į lūpas. Vėliau įvykius ir istorijas imta užrašinėti – jos „nuguldavo“ į laikraščius, dar vėliau buvo pranešamos per radiją ar televiziją. Atsiradus internetui, erdvės informacijai sklisti dar padaugėjo: interneto portalai, socialiniai tinklai, tinklaraščiai. Laikai pasikeitė. Papasakojus norimą istoriją kaimynui – ją, geriausiu atveju, sužinos vienos gatvės gyventojai. Tačiau pasitelkus skirtingų medijų platformų teikiamas galimybes – galima pasiekti ir visą pasaulį.
Pastaraisiais metais imta kurti interaktyvius, vadinamųjų „susikertančių medijų“ projektus, kai istorijos turinys pateikiamas skirtingose medijų platformose – pagal knygą pastatomas filmas, filmo siužetinė linija išplečiama kompiuteriniame žaidime, specialiai sukurtoje interneto svetainėje ar mobiliojoje programėle pateikiama papildomos informacijos apie istorijos herojus, į jos kūrimą įtraukiami ir žiūrovai.
Šią savaitę Vilniuje vyksiančioje susikertančių medijų konferencijoje „Cross Media Zen“ bus kalbama apie naujųjų technologijų keliamus iššūkius ir teikiamas galimybes. Į konferenciją atvykstantys Europoje garsūs interaktyvių projektų specialistai dalinsis įžvalgomis ir patarimais, kaip pasiekti tai, jog istorija (ar tai būtų kino filmo, knygos, kompiuterinio žaidimo scenarijus) „peržengtų“ medijų sienas ir pasiektų plačiąją auditoriją.