2013 06 27

Jordanas Poškaitis kviečia į seminarą

„Verslas kaip sportas, turi laimėjimų, pralaimėjimų ir net kartais būna lygiosios“, – teigia Jordanas. Jordanas Poškaitis – Rytų kovos menų meistras, komandos formavimo ekspertas,...
Jordanas Poškaitis
Jordanas Poškaitis

„Verslas kaip sportas, turi laimėjimų, pralaimėjimų ir net kartais būna lygiosios“, – teigia Jordanas.

Jordanas Poškaitis – Rytų kovos menų meistras, komandos formavimo ekspertas, turintis 20 metų trenerio patirtį ugdant aukščiausio lygio sportininkus ir čempionus bei pritaikantis šią patirtį verslo srityje. Jordanas gali pasigirti ilgalaike trenerio-konsultanto darbo patirtimi pardavimų, lyderystės ir komandos formavimo srityje.

„Pardavėjas, kaip sportininkas, siekia laimėjimų. Siekdamas laimėjimų susiduria su įvairiomis kliūtimis. Mokame, žinome įvairiausius pardavimų metodus ar technikas, tačiau dažnai koją pakiša žmogiškieji faktoriai – mūsų susiformavę įpročiai“, – teigia Jordanas. Šiais žodžiais Jordanas pasakoja apie savo online seminarą.

„Sėkmingiems pardavimams įtakos turi įvairūs dalykai: psichologinis pardavėjo pasiruošimas, mokėjimas valdyti emocijas, savo klaidų pripažinimas, baimės nugalėjimas bei noras keistis. Apie šiuos ir kitus dalykus padiskutuosime seminaro metu“, – pasakoja sportininkas-pardavėjas.

Jordanas Poškaitis kviečia visus stebėti tiesioginę transliaciją, kurioje jis lygins labai gerų pardavėjų ir gerų pardavėjų įpročius ir kaip įgyti naujus?

Tiesioginės transliacijos metu galėsite ne tik gyvai stebėti seminarą, bet ir užduoti klausimus lektoriui, į kuriuos jis atsakys seminaro metu.

Transliacijos adresas: http://webseminarai.lt/jordanasiprociai

Data ir laikas: penktadienį, birželio 28 d., 10 val.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis