2012 05 13

Kas svarbiau: įvaizdis ar pelnas, žinomumas ar dydis, tobulumas ar socialinė atsakomybė?

Šiomis dienomis įmonių vadovams dažnai iškyla klausimas, kokie veiksmai padėtų sukurti gerą įvaizdį ir kiek jis svarbus? Ar verta būti socialiai atsakingiems? Ar žinomumas padidins įmonės pelną?
Temos: 1 Pelnas

Šiomis dienomis įmonių vadovams dažnai iškyla klausimas, kokie veiksmai padėtų sukurti gerą įvaizdį ir kiek jis svarbus? Ar verta būti socialiai atsakingiems? Ar žinomumas padidins įmonės pelną? Atsakyti į šiuos klausimus padėtų pagrindų žinojimas, savo įmonės ar asmens strategijos sukūrimas ir socialinių tinklų panaudojimas. Visa tai ir dar daugiau galima bus sužinoti pirmą kartą „JCI Sostinė“ istorijoje rengiamoje viešųjų ryšių akademijoje.

Gegužės 14 d.– birželio 28 d. viešbutyje „Novotel“ vyks vakarinių seminarų ciklas, kur savo patirtimi ir žiniomis pasidalinti susiburs įvairių sričių viešųjų ryšių profesionalai: Arijus Katauskas, Nova Media Public Relations vyresnysis partneris, Alkas Paltarokas, viešųjų ryšių ir renginių organizavimo įmonės Vilnius LifeStyle savininkas, Raminta Stainytė-Česnulienė, Rimi Lietuva viešųjų ryšių vadovė, Ariana Rastauskaitė, Nestlé Baltics viešųjų ryšių vadovė ir kt.

JCI Sostinė – nevyriausybinė organizacija, JCI Lietuva narė, kuri priklauso tarptautiniam JCI (angl. Junior Chamber International) – Tarptautiniai Jaunimo rūmai –  tinklui, vienijančiam daugiau nei 200000 aktyvių, dinamiškų, 18–40 m. amžiaus narių. JCI Sostinės misija – suteikti jauniems žmonėms tobulėjimo galimybes, būtinas teigiamiems pokyčiams kurti. JCI Sostinė vizija – būti pirmaujančiu pasauliniu jaunų aktyvių piliečių tinklu. JCI Sostinė savo veikloje vadovaujasi šiomis vertybėmis: tikėjimu žmonių brolybe, asmens laisve ir orumu, teisine valstybe, žmogaus asmenine verte, tarnavimu žmogiškumui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis