Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 12 17

Žuvienė subūrė klaipėdiečius (nuotraukos)

Paragauti žuvienės ir kareiviškos košės likus savaitei iki didžiausių metų pabaigos švenčių buvo sukviesti klaipėdiečiai. Centrinėje miesto aikštėje Vakarų Lietuvos žvejų ir žuvies perdirbėjų konfederacija bei Lietuvos karinės jūrų pajėgos įvykdė jau dešimtus metus organizuojamą akciją skirtą sutelkti gyventojus ir priminti, jog Klaipėda - jūrinis kraštas.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 Žuvienė

Paragauti žuvienės ir kareiviškos košės likus savaitei iki didžiausių metų pabaigos švenčių buvo sukviesti klaipėdiečiai. Centrinėje miesto aikštėje Vakarų Lietuvos žvejų ir žuvies perdirbėjų konfederacija bei Lietuvos karinės jūrų pajėgos įvykdė jau dešimtus metus organizuojamą akciją skirtą sutelkti gyventojus ir priminti, jog Klaipėda - jūrinis kraštas.

Šildėsi prie šventinės ugnies

Pirmasis toks šventinis susibūrimas vyko dar 2002 metais, jos idėjos autoriai Vakarų Lietuvos žvejų ir žuvies perdirbėjų konfederacijos pirmininkas A. Aušra ir admirolas K. Macijauskas. Anksčiau Klaipėdoje trūko renginių miesto bendruomenei, todėl buvo surengta pirmoji žuvies šventė. Jai vis augant ir plečiantis, gausėjo įvairių organizacinių klausimų, tačiau pasak šių metų akcijos dalyvių, tradicijoms tai nepakenkė.

Meniu vingrybės

Teatro aikštėje negausiai susirinkę miestiečiai smaguriavo vietinių žvejų pasiekimu - žuviene, kurioje svarbiausią vietą užėmė menkė. Pasak apklaustųjų, susirinkti ir pasmaguriauti gryname ore labai smagu. Anot klaipėdietės Laimos: „Žuvienė karšta, eglutė spindi. Viskas gerai."

Sklindantis žuvies kvapas kvietė klaipėdiečius nepraeiti pro šalį ir pasivaišinti vietiniais gardumynais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos