Gyvenimas Tailande neatsiejamas nuo sanuk, arba linksmybių filosofijos. Tai lyg nacionalinis moto, liepiantis kiekvieną darbą atlikti smagiai, o dieną praleisti kaip šventę. Šiuolaikinis pasaulis iškreipė pasilinksminimų filosofiją ir Bankokas tapo niekada nemiegančia pramogų sostine. Joje viskas šalia: budistų šventyklos ir viešnamiai, vienuoliai ir plastinių operacijų šedevrai – khatoys (transvestitai arba transseksualai), tūkstantmečių filosofija ir prarasto laiko ieškojimas jaunų tailandiečių glėbyje.
Apsilankymas pas prostitutę Tailande laikomas vyriškumo ženklu ir praktikuojamas kaip grupinis laisvalaikio leidimas. Intymus aktas išlieka privatus, bet pasilinksminimas bare ir grupinis išvykimas į viešnamį yra dažnas ir kartais privalomas tarp vyrų visuose socialiniuose sluoksniuose.
Siamo karaliai keisdavosi dovanomis – moterimis – nuo senovės. Tėvams buvo garbė atiduoti mažą mergaitę į karaliaus haremą. Neturtingiems tėvams nekildavo dilema, ar parduoti vaikus, dažniausiai mergaites, aukcione į vergiją. Karalius Rama VI, valdęs 1851–1868 metais, rašė: „Atrodo, tėvai parduoda dukras kaip peles pelėkautuose. Vaikai nėra tėvų nuosavybė kaip katilas ar dramblys, kad galėtų nustatyti kainą ir parduoti kaip savo nuosavybę. Dukros turi teisę pačios apsispęsti.“ Šie žodžiai buvo pirmieji žingsniai į vergovės panaikinimą.