J.Jurkevičienė: „Borsalino“ skrybėlių stende M.Petruškevičiaus nesutikau, bet su meno vadovu apie jį kalbėjomės

Kas į Florencijos „Pitti Immagine Uomo“ mados parodą vyksta pasimėgauti vyrų sienele, kas susirasti naujų verslo partnerių, kas parodyti save, o kas – dirbti. Dirbti mados savaitėje reiškia ne tik pasižiūrėti, suprasti, kur link juda vyrų pasaulis, bet ir paaiškinti kitiems, ir dar suprantama kalba. Kai įžengi į Fortezza da Basso – Medici tvirtovės teritoriją, kurioje naujas mados tendencijas rodo beveik pusantro tūkstančio bendrovių, beviltiška apeiti visų stendus. 
Jurga Jurkevičienė
Jurga Jurkevičienė / Asmeninio albumo nuotr.

Kai galų gale atsirenku eiti pas „Trussardi“, „Dirk Bikkembergą“, „Armani“, „Herno“, „Armata di Mare“, ką tuomet galvoju?

Aš įsivaizduoju šių ženklų vilkėtojus Lietuvoje. Aplankiusi įdomiausius stendus kasmet lipu laiptais į antrą aukštą viename pilies dešiniojo paviljono sparne.

Įsivaizduodama, o gal ir tikėdamasi ten sutikti mūsų gėlių dievaitį Mantą Petruškevičių, žengiu pro „Borselino“ duris. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų