J.Valančiūno asmeninis šefas: apie krepšininko mitybą ir sunkumus dirbant Lietuvos rinktinėje


Didžiausios Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) žvaigždės savo darbinio režimo politikoje turi vieną bendrą ypatumą – maistą jie gamina ne patys. Šiam darbui krepšininkai samdo aukščiausio lygio šefus ir taip pamiršta su mityba susijusius galvos skausmus.
Jonas Valančiūnas ir Svajūnas Jarmala
Jonas Valančiūnas ir Svajūnas Jarmala / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Čempionišku Los Andželo „Lakers“ lyderio LeBrono Jameso valgiaraščiu rūpinasi vieno greičiausiai kylančių vietos restoranų Majamyje įkūrėja Dena Marino, o Damiano Lillardo ar Kyrie Irvingo mitybą skirtingais laikotarpiais koordinavo NBA žaidėjų pamėgta virtuvės virtuozė Traci Siegel.

Tokio tipo bendradarbiavimą su profesionaliu šefu Svajūnu Jarmala prieš keletą metų pradėjo ir vienas iš NBA šiuo metu rungtyniaujančių lietuvių – Memfio „Grizzlies“ marškinėlius vilkintis Jonas Valančiūnas.

„Viskas nutiko dėsningai. Niekada nėra kažkokių atsitiktinumų gyvenime. Daug bendravau su krepšininkais ir kažkaip susipažinau su Jonu – net nepamenu, kaip tai nutiko. Pradėjome bendrauti, važiavome į sodybą, gamindavome. Atsargiai duodavau jam patarimų, kad to dalyko gal nereikėtų valgyti, reikėtų pabandyti kažką kito.

Vėliau Jonas pasiūlė mesti visus darbus ir skristi į Torontą bei dirbti su juo. Pirmaisiais metais atsisakiau, nes kai 15 metų dirbi tame pačiame restorane, esi įleidęs šaknis, tai jauti baimės jausmą viską palikti. Vėliau jau šokome į tą avantiūrą – sėdome į lėktuvą ir atskridome į Torontą. Jonas atvažiavo, pasitiko, pradėjome dirbti, bendrauti. Maisto kultūra ten visai kitokia, bet produktai – nuostabūs. Skoninėmis prasmėmis teko daug ką pažinti iš naujo“, – darbo pradžią prisiminė S.Jarmala.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis