Tuo metu visur, kur tik bepažiūrėdavote ar bespustelėdavote, būdavo K.Perry, apsivyniojusi saldainių popierėliais, iš krūtų šaudanti plakta grietinėle, pasidabinusi dantų pastos mėlynumo peruku ir išsišiepusi plačiai kaip koks jausmaženklis.
Vieną savo pasaulinį turą ji pavadino „Hello Katy“ – aliuzija į visame pasaulyje atpažįstamą japonų katės personažą, puošiantį gelio rašiklius. 2011 metais ji debiutavo kine, animaciniame filme įgarsinusi smurfytę. K.Perry muzika taip pat panėšėjo į animacinį filmuką: paprasta, paika, dainų tekstai kalbėjo apie karikatūrišką aukštųjų mokyklų vakarėlių, gundančių ateivių bei merginų, pasipuošusių trumpais šortais ir bikinio liemenėlėmis, pasaulį.
Vaikams ji labai patiko, patiko ir suaugusiesiems, besilinksminantiems karaokėje ar siurbčiojantiems „Starbucks“ gėrimus. Penki albumo „Teenage Dream“ singlai Jungtinėse Valstijose pateko į pirmąją vietą dainų topuose – anksčiau tokį rezultatą buvo pasiekęs tik Michaelo Jacksono albumas „Bad“.
Albumas taip pat tapo platininiu net aštuonis kartus – 2010-aisiais to padaryti nepavyko nė vienam atlikėjui, dainuojančiam angliškai, išskyrus Edą Sheeraną ir Adele.
K.Perry nebuvo vienintelė, kuri įsiviešpatavo topuose spalvingų kostiumų ir lengvai įsimenamų, ritmingų dainų dėka. „Teenage Dream“ iškilo su visa kitų popmuzikos dainininkių, pardavinėjusių savo kostiumuotas fikcijas, banga – tarp jų buvo ir Lady Gaga, kuri atrodė kaip vaikštanti A.Gaudi katedra, riaumojanti elektroninės šokių muzikos operas, ir žvilganti Beyoncé, prisidengusi savo alter ego Sasha Fierce, ir Nicki Minaj, kuri keitė asmenybes, pasislėpusi už anime siluetų ir fuksijos spalvos kostiumų. Blizgučiais nuberta ir kniedėmis nusagstyta Kesha rėkavo savo karo šūkius, o Taylor Swift suko ratus žirgų traukiama karieta.