Monika Ra jau daug metų dirba rinkodaros srityje. Jos veikla tapo neatsiejama nuo „Instagram“ socialinio tinklo, kai šis netikėtinai greitai išpopuliarėjo Lietuvoje. Tuomet tinklaraštininkė pradėjo kurti reklamą klientams, domėjosi visomis šios platformos naujienomis.
Dabar ji sako, kad instagramas yra puikus įrankis, padedantis sukurti asmeninį prekės ženklą, kuriame galima greitai parduoti prekes, paslaugas. Jis atveria galimybes ir tiems, kurie nenori investuoti didelių pinigų, kad įgautų žmonių pasitikėjimą preke.
Vis dėlto kartais instagramas turi ir neigiamą pusę. „Jei žmonės naudoja jį netikslingai, nesuprasdami šio socialinio tinklo galios, gali sugriauti savo įvaizdį. Žinoma, kenkia ir per dažnas jo vartojimas tiesiog naršant, neskiriant laiko tobulėjimui, savo šeimai, artimiems“, – pastebi Monika Ra.
Šiuo metu tinklaraštininkė instagrame turi daugiau nei 45 tūkst. sekėjų. Paklausta, kaip pavyko užauginti tokią armiją, ji pasakojo, jog yra taisyklės, strategijos kuriomis vadovaujantis galima nesudėtingai ir natūraliai tai padaryti.