V.Mičiulienė: kam reikalinga „atpūta“, jei save užmarinuoji stiklainyje, kuris kreivai apklijuotas tapetais?

Dar pernai į klausimą, „kur atostogavai“, galėjau pažerti visą krūvą žinomų ir net labai žinomų vietovardžių. Tikrai įvykiais užderėję metai buvo. Tik niekam nedrįsau pasakyti, kad vos tik atvykdavau į svetimą vietą, galvoje kažkas zvimbdavo kaip įkyri musė: „Noriu namo.“ Iš visur norėjau, noriu ir turbūt norėsiu namo. Nesakau, kad man svetimuose kraštuose negerai. Man ir gerai, ir gražu, bet... noriu namo.
Violeta Mičiulienė
Violeta Mičiulienė

Nusijuoksit, bet niekur aš nevažiavau savo noru. Štai sumaniau, kad noriu į Ameriką, ir pradedu svaigti bei taupyti pinigus. Ne! Visur vykau svetimų žmonių iniciatyva. Koncertuoti, pažiopsoti, aplankyti, pažiūrėti. Todėl, kad kiti man pasakė, kad reikia važiuoti. O aš – žmogus, paklūstantis sistemai. Nuo vaikystės. Kai būdavo tiek ekskursijų! Kai tiesiog reikėdavo važiuoti. Nes auklėtoja liepė, ir viskas! Ir žinote, kas man labiausiai patiko iš mokyklinių ekskursijų? Ne nuotykiai. Ne paminklai. Ne vaizdai pro langus.

Man labiausiai patikdavo mamos padaryti sumuštiniai su dešra, suvynioti į laikraščio skiautę. Nespėdavo autobusas išriedėti iš mokyklos kiemo, o aš jau kaip koks „pacukas“ šiurendavau savo laikraštukus, kuriuose ieškodavau kvapais ir skoniais persipynusių ir susidraugavusių sumuštinių.

Daug buvo kelionių po visokias šalis, kurių metu supratau vieną tiesą – nesvarbu kur, o svarbu su kuo.

Tu gali būti stebuklingiausiose pasaulio vietose, bet jei neturi šalia žmogaus, kurį sugriebtum už rankos šaukdamas, ar jis mato tą patį, ką ir tu, tai nieko neverta ta kelionė. Tik jei kartu esi su žmogumi, kuris taip pat, kaip ir tu, mato šio pasaulio ir grožį ir gėrį, įspūdžiai verti didelio vargo.

O atostogos visada buvo ir yra sunkus darbas ir vargas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis