„Quartz“: kaip netapti apgaulės auka apsiperkant internetu?

Jei 10 dolerių tekainuojančios belaidės ausinės turinčios 12 000 įvertinimų penkiomis žvaigždutėmis atrodo per gerai, kad būtų tiesa, greičiausiai nereikėtų jomis susigundyti. Vienas iš daugelio pavojų, kylančių apsiperkant internete, yra suklastoti teigiami atsiliepimai apie prastos kokybės produktą.
Pirkimas internetu
Pirkimas internetu / 123RF.com nuotr.

Netikrų atsiliepimų padaugėjo visose elektroninės prekybos kategorijose, nuo elektronikos ir drabužių iki knygų ar žaislų. Apžvalgų ir atsiliepimų stebėjimo svetainės „Fakespot“, analizuojančios populiarių elektroninės prekybos svetainių apžvalgas, vertinimu, trečdalis internetinių apžvalgų tokiose svetainėse kaip Walmart.com, Amazon.com ir Sephora.com yra suklastotos. WSJ pranešė, kad trys mažmenininkai užginčijo „Fakespot“ išvadas, tačiau taip pat ėmėsi priemonių gerinti apžvalgų kokybę savo prekybos platformose. JAV federalinė prekybos komisija neseniai atskleidė, kad grožio prekėmis prekiaujanti įmonė „Sunday Riley“ daugiau nei dvejus metus „Sephora“ tinklalapyje klastojo savo gaminių apžvalgas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų