Projektas, kurį jūsų komanda prisimins ir minės kaip pavyzdį ir po penkerių metų, bus posūkio taškas, pradėsiąs naują nuostabią epochą. Tiesa, prieš tai tik reikia pasirūpinti, kad tas projektas būtų patvirtintas, taptų prioritetiniu ir būtų tinkamai aprūpintas ištekliais.
Ar entuziazmas jau blėsta? Ne tik jums – kiekvienai genialiai idėjai, kuri sulaukia didelio pasisekimo, tikriausiai tenka bent 10 tokių pat genialių idėjų, kurioms niekada net neįžiebiama žalia šviesa. Kodėl?
Dažnai viskas priklauso nuo to, kaip projektas pirmiausia pristatomas. Jei nesuvokiate, kam pristatote savo idėją, kas juos labiausiai sudomintų ir kaip jūsų idėja gali padėti jiems pasiekti jų tikslus, jūsų tikimybė sulaukti sėkmės yra menka.
Šiame straipsnyje daugiausia dėmesio skirsime sėkmingoms projektų pristatymo strategijoms, kurios padės užtikrinti, kad jūsų idėjoms tektų pirmenybė, kai bus skirstomas laikas ir ištekliai.
Beje, didžioji dalis čia pateikiamos informacijos taip pat tinkama pristatant startuolio idėją rizikos kapitalo investuotojams arba siūlant paslaugas potencialiems klientams. Taigi – pirmyn!