Į Kaune šiltuoju sezonu veikiantį „Adform kiemelį“ COVID-19 įsisuko rugpjūtį. Su juo sieti 57 infekcijos atvejai. Židinys renginius organizuojančioje vietoje galiausiai išsikvėpė, bet prieš tai savininkams teko imtis griežtų prevencinių priemonių, laikinai stabdyti veiklą. Tai, pasak kiemelio įkūrėjo, kuris ir pats užsikrėtė COVID-19, daug kainavo.
„Po pirmųjų nustatytų atvejų ėmėmės visų saugumo priemonių ir visiškai sustabdėme veiklą, atlikome visas privalomas ir neprivalomas dezinfekcines procedūras. Per laiką, praleistą karantine, įdiegėme papildomas saugumo sistemas, užtikrinančias mūsų klientų saugumą.
Patyrėme labai didelius nuotolius, tačiau suprantame šių dienų situaciją – tik kartu ir tik būdami vieningi įveiksime šį, mums visiems atsiųstą išbandymą“, – atsakyme 15min nurodė „Adform kiemelio“ įkūrėjas Giedrius Ambrazevičius.
Po karantino žmonės plūdo
Verslas, anot jo, vadovavosi Vyriausybės nurodymais, bendradarbiavo su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru (NVSC).
„Su NVSC santykiai kolegiški, nuolat konsultuojamės ir palaikome ryšį“, – teigė G.Ambrazevičius.
Klausiamas, kaip pasikeitė lankytojų nuotaikos po to, kai „Adform kiemelyje“ išplito COVID-19, gal jie buvo atsargesni, verslininkas atsakė, kad lankytojai elgėsi pavyzdingai, o į renginius plūdo, nes po pirmojo karantino jų buvo išsiilgę.
„Lankytojai žino mūsų atsakingą požiūrį ir patys laikosi visų reikalavimų bei rekomendacijų. Po pavasarinio karantino žmonės buvo išalkę renginių, tad bilietai į renginius buvo išparduodami vos jiems pasirodžius. Gaila, kad dėl ribojimų negalėjome priimti visų norinčių“, – apgailestavo G.Ambrazevičius.
Mano, kad be pagalbos verslas neištemps
Jis prisidėjo ne tik prie „Adform kiemelio“, bet ir prie greta veikiančio naktinio klubo „Mojo Lounge“ įkūrimo. Spalio 28-ąją Kaune įvedus lokalų karantiną, ši linksmybių vieta užsidarė.