Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

17 didžiausių COVID-19 židinių nuo pandemijos pradžios: vieni „praėjo pragaro kelią“, kiti juo dar eina

Lietuva sulaukė antrosios COVID-19 bangos. Ji pasirodė esanti smarkesnė nei pirmoji, bet abi sutrikdė įprastą gyvenimą, padarė žalos. Kiek tai kainavo verslui? Kaip su infekcija susidorojo globos namai? Kokių iššūkių kilo gydymo įstaigoms? 15min pateikia didžiausių COVID-19 židinių nuo pandemijos pradžios sąrašą bei vadovų, nešančių atsakomybę už židinių valdymą, liudijimus.
Klaipėdos Jūrininkų ligoninės darbas karantino metu
Ligoninė / Tomo Preikšos nuotr.

Į Kaune šiltuoju sezonu veikiantį „Adform kiemelį“ COVID-19 įsisuko rugpjūtį. Su juo sieti 57 infekcijos atvejai. Židinys renginius organizuojančioje vietoje galiausiai išsikvėpė, bet prieš tai savininkams teko imtis griežtų prevencinių priemonių, laikinai stabdyti veiklą. Tai, pasak kiemelio įkūrėjo, kuris ir pats užsikrėtė COVID-19, daug kainavo.

„Po pirmųjų nustatytų atvejų ėmėmės visų saugumo priemonių ir visiškai sustabdėme veiklą, atlikome visas privalomas ir neprivalomas dezinfekcines procedūras. Per laiką, praleistą karantine, įdiegėme papildomas saugumo sistemas, užtikrinančias mūsų klientų saugumą.

Patyrėme labai didelius nuotolius, tačiau suprantame šių dienų situaciją – tik kartu ir tik būdami vieningi įveiksime šį, mums visiems atsiųstą išbandymą“, – atsakyme 15min nurodė „Adform kiemelio“ įkūrėjas Giedrius Ambrazevičius.

Po karantino žmonės plūdo

Verslas, anot jo, vadovavosi Vyriausybės nurodymais, bendradarbiavo su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru (NVSC).

Dariaus Ruzgio nuotr./„Adform kiemelis“
Dariaus Ruzgio nuotr./„Adform kiemelis“

„Su NVSC santykiai kolegiški, nuolat konsultuojamės ir palaikome ryšį“, – teigė G.Ambrazevičius.

Klausiamas, kaip pasikeitė lankytojų nuotaikos po to, kai „Adform kiemelyje“ išplito COVID-19, gal jie buvo atsargesni, verslininkas atsakė, kad lankytojai elgėsi pavyzdingai, o į renginius plūdo, nes po pirmojo karantino jų buvo išsiilgę.

„Lankytojai žino mūsų atsakingą požiūrį ir patys laikosi visų reikalavimų bei rekomendacijų. Po pavasarinio karantino žmonės buvo išalkę renginių, tad bilietai į renginius buvo išparduodami vos jiems pasirodžius. Gaila, kad dėl ribojimų negalėjome priimti visų norinčių“, – apgailestavo G.Ambrazevičius.

Mano, kad be pagalbos verslas neištemps

Jis prisidėjo ne tik prie „Adform kiemelio“, bet ir prie greta veikiančio naktinio klubo „Mojo Lounge“ įkūrimo. Spalio 28-ąją Kaune įvedus lokalų karantiną, ši linksmybių vieta užsidarė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai