Remiantis feisbuko reklamų bibliotekos ataskaita ir 15min skaičiavimais, politinės partijos ir jų kandidatai reklamai socialiniame tinkle per 30 dienų išleido kiek daugiau nei 44 tūkst. eurų arba po 1,4 tūkst. eurų kasdien.
Tačiau ne visos partijos ir politikai išleido vienodą pinigų sumą. Nenuginčijami lyderiai pagal reklamai feisbuke išleistas lėšas – Darbo partija ir jos kandidatai rinkimuose, savo idėjų ir veidų sklaidai naujienų sraute skyrę 15 tūkst. eurų arba po 500 eurų kasdien – maždaug 50 eurų daugiau nei siekia minimalus mėnesinis atlyginimas (MMA), atskaičius mokesčius.
TAIP PAT SKAITYKITE: Interneto žiniasklaidos asociacija ragina VRK imtis priemonių dėl politinės reklamos socialiniuose tinkluose
Viktoro Uspaskicho vadovaujama partija ir jos atstovai pirko 142 reklamas, o tai reiškia, kad viena vidutiniškai atsiėjo 105 eurus.
Antri aktyviausiai apie save skelbiantys feisbuke – konservatoriai, išleidę 7,4 tūkst. eurų už 115 reklamų arba vidutiniškai po 65 eurus už vieną. Tėvynės sąjunga–Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD), Darbo partija ir abiejų partijų kandidatai reklamai skyrė 22 tūkst. eurų arba pusę sumos, kurią feisbuke išleido šalies politikai ir partijos.
Trečioje vietoje rikiuojasi Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP), kartu su kandidatais reklamai atseikėjusi 6,6 tūkst. eurų už 200 reklamų arba po 33 eurus už reklamą. Remiantis 15min skaičiavimais, LSDP per pastarąjį mėnesį užsakė daugiausia reklamų socialiniame tinkle.