Jų požiūris į patirtį darbe toks skirtingas, kad gali turėti įtakos visos įmonės kultūrai.
„Topia“, technologijų srities žmogiškųjų išteklių įmonė, kuri specializuojasi nuotolinės darbo jėgos ir pasaulinio talentų mobilumo valdyme, neseniai publikavo naują apklausą „Adapt or Lose the War for Talent: Why Your Employee Experience Needs an Upgrade“ (liet. „Adaptuokitės arba pralaimėkite karą dėl talentų: kodėl jūsų darbuotojo patirčiai reikalingas kvalifikacijos kėlimas“), kurią atliko „Method Research“.
Tyrimo metu buvo apklausti tūkstantis 18–64 metų amžiaus nuolatinių didelėse JAV ir JK verslo įmonėse dirbančių darbuotojų. Toliau pateikiami keturi požymiai, rodantys, kad žmogiškųjų išteklių specialistai (HR) ir darbuotojai mąsto labai skirtingai.