Ant dviračio ir dieną, ir naktį: kaip atrodo parą laiko trunkančios kalnų dviratininkų lenktynės?

24 valandos nenulipant nuo dviračio – atrodo neįmanoma, tiesa? Tačiau panašu, kad dėl to, kas kitiems atrodo neįmanoma, kai kurie tautiečiai aukoja ištisas paras, finansus ir taip garsina Lietuvą.
Elijus Čivilis
Elijus Čivilis / Asmeninio archyvo nuotr.

Buvęs šalies ūkio viceministras, dabartinis „Lietuvos geležinkelių“ informacinių technologijų centro vadovas Elijus Čivilis savaitgalius leidžia ne prie biure stūksančio darbo stalo. 38-erių vyras atrado save sportininkų ištverme paremtoje dviračių sporto šakoje ir tai tapo jo gyvenimo būdu.

„Kai savo gyvenimą buvau dedikavęs dviračių sportui, kai treniravausi ir norėjau tapti olimpiečiu, man labai nesisekė, – 15min pasakojo buvęs politikas. – Vėliau supratau verslo dėsnius, kuriuos ėmiau taikyti sporte ir atradau savo nišą. Buvo akivaizdu, kad neturiu fizinės galios treko sprinte, galbūt nesu pakankamai lengvas, kad galėčiau greitai važiuoti į kalnus, bet išsiaiškinau, kad turiu ištvermę ir stabilumą. Sudėjus viską ta 24 valandų niša tapo labai tinkama mano savybėms.“

Nepavykus įgyvendinti su sportu ir olimpinėmis žaidynėmis susijusių svajonių E.Čivilis nusprendė prisitaikyti prie jo kūno diktuojamų sąlygų. Taip jam pavyko aptikti pasaulyje gerai žinomas, tačiau Lietuvoje dar nedidelį entuziastų ratą turinčias išskirtinio pobūdžio dviračių lenktynes.

„Tokios lenktynės yra gana žinomos, daug metų vyksta pasaulio čempionatai. Lietuvoje ši sporto šaka yra šiokia tokia periferija, bet Australijoje, Naujoje Zelandijoje ar JAV 24 valandų formatas yra labai populiarus. Pamatėme pirmuosius tokio tipo renginius Europoje, labai sėkmingai sudalyvavome Europos čempionate. Vėliau keliavome į pasaulio čempionatą ir taip užsikabinome“, – teigė dviratininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis